مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال سهم این استان از تسهیلات مشاغل خانگی کشور ۴۳۰ میلیارد ریال تعیین و مشخص شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حفیظ الله فاضلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: امسال سهم این استان از تسهیلات مشاغل خانگی کشور ۴۳۰ میلیارد ریال تعیین و مشخص شده است.

او افزود: این میزان تسهیلات به نسبت برابر برای پرداخت به متقاضیان واجد شرایط در اختیار بانک‌های رفاه کارگران و توسعه تعاون قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید


فاضلی اضافه کرد: پارسال پنج هزار و ۵۹۱ فقره پرونده مربوط به تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری با احتساب سهم نهاد‌های حمایتی در چهارمحال و بختیاری به ارزش پنج هزار و ۱۱۷ میلیارد ریال به بانک‌های عامل استان ارسال شد.

او ادامه داد: از این تعداد پنج هزار و ۴۶۶ فقره پرونده به ارزش چهار هزار و ۲۰۴ میلیارد ریال در بانک‌های عامل مصوب، پنج هزار و ۴۵۵ فقره پرونده به مبلغ سه هزار و ۹۹۲ میلیارد ریال عقد قرارداد و در نهایت پنج هزار و ۴۵۳ فقره پرونده به ارزش سه هزار و ۷۲۲ میلیارد ریال پرداخت شده است.

فاضلی گفت: در مدت شیوع ویروس کرونا ۱۳ هزار و ۸۸۵ متقاضی در استان به‌منظور دریافت تثبیت اشتغال و ایجاد اشتغال جدید برای ۱۷ هزار و ۷۹۷ نفر نام‌نویسی کردند که یک‌هزار و ۲۵۵ میلیارد ریال برای ۹ هزار و ۶۳۵ فقره پرونده تثبیت اشتغال و ایجاد اشتغال جدید برای ۱۳ هزار و ۲۰۵ نفر پرداخت شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.