مهم‌ترین حوادث شنبه ۲۳ مردادماه ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  مهم‌ترین حوادث شنبه ۲۳ مردادماه ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

هک اکانت اینستاگرام در نتیجه اعتماد بیجا

رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری شخصی که با استفاده از اعتماد شاکی اقدام به هک اکانت اینستاگرام وی کرده بود، خبر داد.

 سرهنگ "حسن کیخا"رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان و مطرح نمودن شکایتی مبنی بر اینکه اکانت اینستاگرام وی هک شده و دیگر دسترسی به آن ندارند، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: با توجه به حساسیت موضوع، کارشناسان این پلیس با اقدامات فنی و پلیسی توانستند متهم را که یکی از دوستان نزدیک شاکی بود را شناسایی کنند و فرد خاطی پس از هماهنگی مقام قضایی در این پلیس حاضر شد.

سرهنگ کیخا ادامه داد: متهم با مشاهده مدارک و مستندات موجود در پرونده صراحتاً به بزه خود اقرار کرد و انگیزه خود از ارتکاب این فعل مجرمانه را در وهله اول کنجکاوی و پس از آن شوخی با شاکی عنوان کرد و گفت با توجه به اعتمادی که شاکی به او داشته رمز اکانت را خود شاکی حدود یکسال پیش در اختیارشان قرار داده است.

 دستگیری سارقان  سرقت داخل خودرو توسط ماموران انتظامی سراوان

فرمانده انتظامی شهرستان از شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای و سابقه دارمحتویات داخل خودرو با ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "داریوش سرگلزائی بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهر"سراوان"، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی شبانه و رصد سارقان سابقه دار، یک سارق حرفه‌ای و سابقه دار را در حوالی شهرستان"سراوان" در مخفیگاهش شناسایی و در عملیاتی دستگیرکردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان خاطرنشان کرد: سارق در تحقیقات صورت گرفته و روبه رو شدن با دلایل و مدارک پلیس به ۱۳ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرد و همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در پایان ضمن هشدار به سارقان که خط قرمز پلیس برای مبارزه بی امان با آنان است، از شهروندان خواست خودرو‌های خود را به تجهیزات ایمنی مجهز کنند و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت و موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان اقدام شود

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار