کارشناس هواشناسی گفت: طی این هفته در اکثر مناطق کشور کاهش نسبی دما حدود ۳ تا ۶ درجه پیش بینی می شود.

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  با بیان اینکه براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی امشب و فردا در برخی نقاط استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، گیلان، مازندران، غرب گلستان و ارتفاعات استان‌های تهران، البرز، قزوین و سمنان افزایش ابر و رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود، گفت: در روز دوشنبه در استان های مازندران، شمال اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و ارتفاعات شرقی تهران، ارتفاعات کرمان و هرمزگان این وضعیت تکرار می‌شود.

ضیائیان توضیح داد: در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، شمال زنجان، ارتفاعات البرز واقع در استان‌های البرز، تهران، سمنان، مازندران، گلستان، جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان، جنوب فارس، شرق بوشهر، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی اظهار کرد: در سه روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور به ویژه شرق خراسان جنوبی و منطقه زابل وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی افزود:در این مدت در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، جنوب تهران، قم، جنوب سمنان، همدان، مرکزی، اصفهان، یزد، جنوب ایلام و غرب خوزستان افزایش سرعت باد گاهی وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد گرد و خاک رخ خواهد داد.

ضیائیان یادآور شد:در این هفته در اکثر مناطق کشور کاهش نسبی دما حدود ۳ تا ۶ درجه را انتظار خواهیم داشت.

او درباره آب و هوای استان تهران گفت: فردا آسمان تهران صاف گاهی همراه با وزش باد خواهد بود . بیشترین دمای پایتخت به ۳۵ و کمترین آن به ۲۵ درجه می رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار