گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید:


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

صفحه رسمی حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی، رئیس جمهور ایران تصاویری از او را در جلسه کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا منتشر کرد و نوشت:

"برای اختصاص ارز به واردات واکسن کرونا هیچ مشکلی وجود ندارد
کسب و کار مردم در کنار صیانت از سلامت و جان آنان اهمیت دارد
‌‌رئیس‌جمهور در جلسه کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا:
صف‌هایی که در رابطه با واکسیناسیون و تهیه دارو شکل می‌گیرد بایستی سریعا جمع شوند و با مدیریت مناسب شاهد اینگونه صف‌ها نباشیم.
‌‌دارو به اندازه کافی وجود دارد و روند واکسیناسیون نیز سرعت خواهد گرفت.
‌‌برای اختصاص ارز به واردات واکسن کرونا هیچ مشکلی وجود ندارد.
‌‌واردات واکسن، همزمان با تولید واکسن داخلی سرعت گرفته است و این جزو اولویت‌های دولت است که معاون اول رئیس جمهور با جدیت پیگیری می‌کند و امیدواریم با وارداتی که انجام می شود در زمان کوتاهی شاهد واکسینه شدن درصد زیادی از مردم باشیم.
‌‌کسب و کار مردم در کنار صیانت از سلامت و جان آنان اهمیت دارد.
‌‌باید مراقب باشیم کسب و کار و اشتغال مردم دچار آسیب نشود و نحوه مدیریت این موضوع بایستی از طرف ستاد ملی مقابله با کرونا برای آحاد مردم تببین شود.
‌‌کاهش تردد از جمله مسائل محوری در روند کنترل ویروس است ولذا ترددها باید در ۱۰ روز آینده به شکل محسوس کاهش یابد.
‌‌مشارکت و همکاری همدلانه آحاد مردم در رعایت اصول بهداشتی به منظور کنترل ویروس کرونا حائز اهمیت است.
یقین دارم اگر مردم به درستی در جریان خطرات وضعیت کنونی ویروس قرار بگیرند، با رعایت همه جانبه دستورالعمل های بهداشتی و با اعمال کنترل‌ها و محدودیت‌های بیشتر، شرایط مناسبی در کنترل و غلبه بر این بیماری خواهیم داشتم و از مردم می خواهم در این مسیر دولت را یاری کنند.
‌‌سخنگوی ستاد ملی کرونا، کمیته اطلاع‌رسانی و صدا و سیما باید روند اطلاع‌رسانی را مدیریت کنند تا مردم به صورت دقیق، شفاف و سریع و از طریق مراجع رسمی در جریان اخبار مربوطه قرار بگیرند "

حجت الاسلام رئیسی

مهرداد ترابیان، عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با انتشار ویدئویی از حرم امام حسین (ع) به مقام ایشان ابراز ارادت کرد.

مهرداد ترابیان

محمدرضا قادری، عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست نیز با انتشار توئیتی درباره یکی از مهم‌ترین موانع اقتصاد دیجیتال نوشت.

" دنیای فیزیکی هنوز خیلی به فضای مجازی بدهکار است.
عدم ارائه درگاه های خدمات نظیر شناسایی و تصدیق، پرداخت، حمل و رهگیری بصورت فراگیر در فضای مجازی، کسب و کارهای الکترونیکی را با چالش های جدی مواجه کرده و از موانع اصلی توسعه اقتصاد دیجیتال است."

توئیت قادری

مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب با انتشار توئیتی در حساب کاربری خود جمله‌ای را در شرح این روزهای کرونا نوشت.

" لحن و ادبیات امروز برخی بیانگر آن است که کرونا بهانه ای شده است برای گرفتن انتقام از نظام و انقلاب نه دلسوزی واقعی برای مبتلایان و درگذشتگان این رویداد تلخ! "

توئیت فضائلی

بیژن عباسی آرند مدیرعامل اپراتور ایرانسل با انتشار استوری در صفحه مجازی خود نسبت به ساحت مقدس امام حسین (ع) ابراز ارادت کرد.

عباسی آرند

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور دولت دوازدهم بیتی را در وصف حضرت زینب (س) در حساب کاربری‌اش منتشر کرد.

رحمانی فضلی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار