رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: امروز قیمت طلا و سکه در بازار‌های داخلی نسبت به روز گذشته افزایش یافت.

ابراهیم محمدولی رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران در گفت وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: امروز هر قطعه سکه طلای طرح جدید نسبت به آخرین معاملات هفته گذشته با افزایش 100 هزار تومانی مواجه بود و با نرخ ۱۱ میلیون و 760 هزار تومان فروخته می‌شود.

او ادامه داد: اونس جهانی طلا امروز با روند صعودی همراه بود و همچنین نرخ دلار هم با نوسان همراه بود که این دو اهرم باعث افزایش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه شدند.

محمدولی افزود: امروز قیمت هر قطعه سکه 100 هزار تومان و نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار، حدود 7 هزار تومان نسبت به اواخر هفته گذشته افزایش پیدا کرده است که اعلام تعطیلی 6 روز در سراسر کشور را می توان از دلایل نوسان در قیمت ها دانست.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و 113 هزار تومان، هر قطعه سکه طرح جدید ۱۱ میلیون و 670 هزار تومان، سکه طرح قدیم 11 میلیون تومان، نیم سکه ۵ میلیون و 900 هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و 700 هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در بازار‌های داخلی معامله شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: قیمت سکه ، قیمت طلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۰:۱۰ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
از روزی که این اکیپ جدید دارن میاد // داره یواش یواش اقتصادمون شکوفا میشه // قبول دارید ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
بازار سکه نقش تخریبی زیادی در اقتصاد ما دارد از طرفی ارزش پول ملی را با بالارفتن بی ظابطه اش پایین می آورد از طرف دیگر عدهای بدون دادن مالیات به سودهای نجومی وبی دردسر میرسند جا دارد تراکنشهای دلالان ودست اندر کاران این بازار رصد شود ومالیات خود را بپردازند واین بازار سر وسامان بگیزد ویا در بهترین حالت اصلا جمع شود ضررش بیشتر از سودش است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
جهنم.
آخرین اخبار