شرکت لامبورگینی خصوصیات موتور هیبریدی خود را به طور رسمی معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از انگجت؛ لامبورگینی پس از همه افشاگری‌ها و اخطار‌ها، سرانجام Countach جدید موتور هیبریدی خود را معرفی کرد.  خوشبختانه تقریباً هر آنچه که باید درباره خودرو بدانید در مدل آن است: LPI ۸۰۰-۴.  قسمت اول مختصر Longitudinale Posteriore Ibrido است و به نحوه نصب طولی پیشرانه به سمت عقب سوپراسپرت و هیبریدی بودن آن اشاره می‌کند. در همین حال، این دو عدد نشان می‌دهند که موتور ۸۰۵ اسب بخاری Countach's V۱۲، ۶.۵ لیتری و موتور الکتریکی ۴۸ ولت می‌توانند با هم خروجی داشته باشند و همچنین چهار چرخ این خودرو محرک است.   

 این‌ها باعث می‌شود یک ماشین قدرتمند باشد.  Countach می‌تواند از صفر به ۶۰ مایل در ساعت در کمتر از سه ثانیه و صفر تا ۱۲۴ مایل در ساعت در کمتر از نه ثانیه برسد.  در مورد حداکثر سرعت، می‌توانید آن را به ۲۲۱ مایل در ساعت برسانید و حداکثر گشتاور آن ۵۳۱ پوند فوت است.

فیبر کربن بیشتر شاسی و نمای خارجی Countach LPI ۸۰۰-۴ را تشکیل می‌دهد.  لامبورگینی در مورد طراحی، که بیشتر از Aventador یاد می‌کند تا نام اصلی خود، می‌گوید: "این تصور می‌کند که چگونه Countach نمادین دهه ۷۰ و ۸۰ تبدیل به یک مدل فوق العاده ورزشی فوق العاده در این دهه شده است. " در داخل، یک صفحه نمایش لمسی ۸.۴ اینچی خواهید داشت که شامل ادغام CarPlay و یک دکمه با برچسب "Stile" است.  فشار دادن آن "فلسفه طراحی Countach را برای مخاطبان ممتاز توضیح می‌دهد. "


بیشتر بخوانید

مقایسه سرعت خودروهای پورشه، فراری و لامبورگینی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار