نصب ۱۵۶ کنتور هوشمند برق در شهرستان دامغان

مدیر توزیع برق شهرستان دامغان گفت: به منظور طرح هوشمندسازی شبکه از آغاز امسال تاکنون، ۱۵۶ کنتور فهام در این شهرستان نصب شده و شمار کنتورهای منصوبه به ۸۹۶ دستگاه رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سیدمحمدحسین ترابی مدیر توزیع برق شهرستان دامغان به اجرای پروژه های عمرانی برق رسانی این شهرستان در سال جاری اشاره کرد و افزود: در قالب پروژه های توسعه و احداث و اصلاح و بهینه سازی شبکه و تاسیسات توزیع برق، ۳۱ پروژه با صرف اعتباری به مبلغ سه میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال به اجرا درآمده است.

وی اضافه کرد: جابه جایی پایه های برق و اصلاح شبکه توزیع برق روستاهای آهوانو، خورزان و حسن آباد، از جمله اقدامات مهمی است که از شروع سال ۱۴۰۰ تا زمان حاضر عملیاتی شده است.

ترابی همچنین یادآور شد: دو پروژه  شامل تبدیل شبکه فشارضعیف هوایی سیمی روستاهای حسین آباد و قادرآباد به کابل خودنگهدار را در دست اقدام داریم که تا اواخر شهریور ماه امسال اجرایی می شود.

وی با اشاره به این که طرح تقویت سه ایستگاه هوایی موجود در نقاط مختلف شهرستان به انجام رسیده تصریح کرد: هم اینک مجموع ظرفیت پست های توزیع برق شهرستان، ۱۹۳ مگاولت آمپر است.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.