مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر از برقراری مجدد خط مسافری دریایی بندر خرمشهر به کویت پس از یک سال توقف خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،نورالله اسعدی مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهرگفت: با شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های کشور کویت خط مسافری دریایی بندر خرمشهر به کویت و بالعکس که با وقفه مواجه شده بود باپیگیری‌های مستمر از مراجع ذیصلاح مجددا برقرار شد.

او افزود: بر این اساس خط مسافری دریایی بندر خرمشهر-کویت به صورت منظم و هفتگی با رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی آماده سفر دریایی است.

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر در ادامه در خصوص رعایت دستورالعمل بهداشتی افزود: تمامی مسافران با به همراه داشتن تست عدم ابتلا به بیماری کرونا ۷۲ ساعت قبل از سفر و دارا بودن ملزوماتی از قبیل ماسک و دستکش بر روی صندلی‌های علامت‌گذاری شده، سفر خود را آغاز و تا پایان سفر با رعایت حداکثری شیوه نامه‌ها سفر خود را به انجام می‌رسانند.

اسعدی اظهار داشت: پایانه مسافری دریایی خلیج‌فارس به عنوان یکی از بزرگترین و مدرن‌ترین ترمینال‌های دریایی کشور و منطقه، نقش عمده‌ای در توسعه مناسبات تجاری بندر خرمشهر با سایر بنادر منطقه دارد و با مساحت ۶هزار مترمربع دارای دو پست اسکله و ظرفیت جابجایی روزانه ۱۲۰۰ نفر، یکی از بزرگترین پایانه‌های مسافری دریایی خاورمیانه به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.