رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره جلسه کمیسیون متبوع خود با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منادی سپیدان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت وگوی زنده تلوزیونی درباره جزئیات جلسه امروز کمیسیون متبوع خود برای بررسی صلاحیت وزیر آموزش و پرورش گفت: در کمیسیون آموزش مجلس امروز گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی وزارت آموزش و پرورش بررسی شد.

وی ادامه داد: جلسه‌ای نسبتا چالشی با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش برگزار شد. نمایندگان درباره سن و سوابق وزیر و اینکه چرا از بدنه آموزش و پرورش نیست سوال داشتند که منجر به چالش شد.

منادی سپیدان ادامه داد: با وضعیتی که وجود دارد، بودجه آموزش و پرورش، رتبه بندی فرهنگیان، وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان، مدارس مناطق محروم و این حجم از گستردگی مشکلات در آموزش و پرورش، اینکه فردی که در بدنه آموزش و پرورش نبوده و به مسائل آشنا نیست چطور می‌تواند این مشکلات را مرتفع کند؟ که جای بحث و سوال بود.

وی خاطر نشان کرد: وزیر پیشنهادی به سوالات پاسخ داد. فراکسیون دانشگاهیان نیز با وزیر علوم جلسه ای دارد و ساعت ۲ نیز کمیسیون آموزش با وزیر پیشنهادی علوم جلسه برگزار می کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
وزیر اموزش وپرورش از بستگان علم الهدی هست وتوسط دختر علم الهدی وخود علم الهدی به اقای رئیسی پیشنهاد داده شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
شما اطمینان دارید؟
آخرین اخبار