سرپرست تیم‌ هندبال نفت و گاز گچساران گفت: قرارداد اصغر نوروز نژاد سرمربی نفت و گاز شهرستان گچساران به مدت یک فصل دیگر تمدید شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سعید پایاب سرپرست تیم‌ هندبال نفت و گاز گچساران گفت: این مربی ۴۸ ساله که ۱۸ سال سابقه مربیگری در رده های مختلف هندبال را دارد پارسال نیز سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران در لیگ برتر بوده است.

پایاب افزود: اصغر نوروز نژاد از مربیان قدیمی و صاحب سبک در استان کهگیلویه و بویراحمد و هندبال کشور است و کار خود را در نفت و گاز از مربیگری در رده های پایه آغاز کرد و با معرفی استعدادهای شهرستان گچساران توانست نسل جدیدی را به هندبال کشور معرفی کند.

او بیان کرد: مسابقات مرحله اول دور رفت لیگ برتر هندبال کشور از امروز شنبه ۲۳ مرداد به مدت چهار روز در تالار هندبال حاج قاسم سلیمانی تهران آغاز می شود.

سرپرست تیم‌ هندبال نفت و گاز گچساران گفت: تیم هندبال نفت و گاز گچساران در نخستین دیدار خود در فصل جدید این رقابت روز یکشنبه ۲۴ مرداد به مصاف سپاهان اصفهان می رود.

پایاب ادامه داد: دومین دیدار نفتی های گچساران روز سه شنبه ۲۶ مرداد از ساعت ۱۰:۳۰ بامداد مقابل ستارگان دشتستان برگزار می شود.

سرپرست تیم‌ هندبال نفت وگاز گچساران گفت: تیم هندبال نفت و گاز این شهرستان به همراه ۹ تیم دیگر در مسابقات لیگ برتر هندبال امسال کشور شرکت می‌کند.

او بیان کرد: نفت و گاز گچساران از ۲ هفته پیش تاکنون تمرینات آماده سازی خود را شروع کرده و از آمادگی نسبی برای مسابقات امسال برخوردار است.

پایاب اضافه کرد: امین زلفی پور بازیکن سابق نفت و گاز گچساران که فصل پیش در تیم ستارگان دشتستان توپ می زد و همچنین احسان آرپناهی ملی پوش گچسارانی تیم خائیز دهدشت به نفت و گاز گچساران پیوسته اند.

تیم هندبال مردان نفت و گاز گچساران قهرمانی در مسابقات لیگ برتر هندبال ایران، مقام چهارم جام باشگاه های آسیا و رتبه هفتم جام قهرمانان باشگاه های جهان را در کارنامه خود دارد .

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.