سرمربی جدید تیم ملی هندبال کشورمان درباره هدف خود از حضور در ایران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون هندبال، نوئل مونتایا فرناندز سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان گفت:  باید از استقبال گرمی که مسئولان فدراسیون هندبال ایران از من کردند، تشکر کنم. مهمترین هدف من در ایران این است که بهترین نتیجه در رقابت‌های قهرمانی آسیا کسب کنم.

فرناندز ادامه داد: خوشبختانه به دلیل تجربه‌ای که در تیم ملی قطر از سال ۲۰۱۴ تا سال ۲۰۱۸ با ریورا دارم، از تمام حریفان ایران شناخت دارم. در رابطه با تیم ملی ایران نیز علاوه بر شناختی که از بازیکنان تیم ملی ایران دارم، به دلیل فعالیتم به عنوان سرمربی تیم ملی رومانی، این شانس را داشتم که از لژیونر‌های ایرانی که در لیگ هندبال این کشور بازی می‌کنند، شناخت داشته باشم.

سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان افزود: درست است که از بازیکنان سابق تیم ملی ایران و بازیکنانی که لژیونر بودند، شناخت دارم، اما قصد دارم امروز و در چند روز آینده بازی‌های لیگ برتر ایران را برای شناسایی بازیکنان جوان و شایسته از نزدیک ببینم. در‌های تیم ملی روی بازیکنانی که قابلیت‌های خود را نشان دهند، باز است.

فرناندز امروز، ۲۳ مردادماه، با حضور در سالن شهید قاسم سلیمانی مجموعه فدراسیون هندبال از نزدیک نظاره گر نخستین بازی‌ لیگ برتر است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.