مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی البرز گفت: مصرف سوخت گاز مایع یا همان کپسول LPG توسط خودروها به دلیل ایمن نبودن و به خطر افتادن جان مردم ممنوع است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مجتبی دلبری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی البرز  با اشاره به کیفیت بنزین و گازوئیل توزیعی در کرج گفت: در حال حاضر ۲۶ جایگاه عرضه سوخت مایع در کلانشهر کرج و ۴۶ جایگاه نیز در دیگر شهر‌های استان فعال است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی البرز افزود: از سال ۹۲ ارائه سوخت مایع با استاندارد یورو ۴ در کرج آغاز شده و امروز همه بنزین و گازوئیلی که در این کلانشهر توزیع می‌شود دارای این استاندارد است.

دلبری گفت: به دنبال آن هستیم که این برنامه در سایر شهر‌های استان نیز اجرایی شود تا شاهد توزیع بنزین با کیفیت و استاندارد در تمامی جایگاه‌های استان باشیم.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود با هشدار به رانندگان در خصوص استفاده از گاز مایع به عنوان سوخت خودرو افزود: مصرف سوخت گاز مایع یا همان کپسول LPG توسط خودرو‌ها به دلیل ایمن نبودن و به خطر افتادن جان مردم ممنوع است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی البرز با بیان این که گاز مایع در البرز بیش از نیاز واقعی عرضه می‌شود، گفت: این سوخت فقط برای مصارف پخت و پز تعریف شده و توزیع آن به عنوان سوخت خودرو‌ها ممنوع است.

دلبری افزود: جامعه هدف سوخت گاز مایع (LPG) خانوار‌ها و مصرف کنندگان صنفی و صنعتی هستند که دسترسی به گاز شهری ندارند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.