فرماندار مراغه گفت:از ۲۳ بهمن ماه پارسال تاکنون ۶۲ هزار دوز واکسن کرونا تحویل شهرستان مراغه شده است که از این تعداد ۵۸ هزار دوز تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، موسوی فرماندار مراغه در جلسه کمیته هماهنگی واکسیناسیون کرونا با بیان اینکه تا ۲۱ مردادماه امسال ۲۵ درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال شهرستان مراغه علیه کرونا واکسینه شدند گفت: این رقم تا پایان هفته جاری به ۴۰ درصد می‌رسد.

 موسوی  اظهار کرد: از ۲۳ بهمن ماه پارسال تاکنون ۶۲ هزار دوز واکسن کرونا تحویل این شهرستان شده که از این تعداد ۵۸ هزار دوز تزریق شده است.

او  گفت: از مجموع ۵۸ هزار دوز تزریقی، ۴۸ هزار نفر دوز اول و ۱۰ هزار نفر دوز دوم را دریافت کرده‌اند.

فرماندار مراغه در این جلسه خواستار افزایش مراکز واکسیناسیون شد و گفت: نیروی انتظامی، سپاه و شهرداری در این خصوص با تمامی ظرفیت ورود کنند.

موسوی اضافه کرد: برخی از افراد نسبت به تزریق واکسن بی علاقه هستند که در این راستا نیز نیازمند فرهنگ سازی هستیم.

 شعفی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار مراغه نیز در این جلسه گفت: متاسفانه شاهد عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی افرادی هستیم که واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

 شعفی گفت: این افراد فقط دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند و اگر دوز دوم را هم دریافت کنند باید همچنان دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا را رعایت کنند.

او همچنین خواستار رعایت ضوابط بهداشتی از سوی مردم به خصوص در ماه محرم و مراسم عزاداری شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.