دادیارحقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب زاهدان گفت: با هدف پاکسازی چهره شهر از معتادان متجاهر دادسرای عمومی و انقلاب استان جمع آوری معتادان را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،احمدزاده دادیارحقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب زاهدان گفت: دستورات لازم برای اجرای این طرح به همه مراجع مربوط داده شده و هر دستگاهی موظف به اجرای قانون با حفظ کرامت انسانی شده است.

وی با بیان این که معتادان جمع آوری شده به کمپ ترک اعتیاد تل سیاه زاهدان اعزام می‌شوند، افزود: متولیان امر نسبت به ارائه خدمات معیشتی به خانواده این افراد موظف شده اند.

وی خاطرنشان کرد: برای ارائه خدمات بهتر و نگهداری معتادان متجاهر، تفاهم نامه‌ای میان ستاد مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با شهرداری زاهدان امضا شده است.

زندی دبیرستاد مبارزه با مواد مخدر استان هم گفت: براساس یکی از مفاد این تفاهم نامه، مکانی در بلوار مزاری زاهدان آماده شده است، که در مرحله اول ۱۸۰ مرد و درمرحله دوم ۱۸۰ زن جمع آوری و نگهداری خواهند شد.

براهویی سرپرست شهرداری زاهدان هم گفت: نبود گرمخانه برای نگهداری معتادان متجاهر یکی از خلاء‌های شهر زاهدان بود که درحال حاضر این مکان آماده بهره برداری شده است.

انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.