سرپرست اداره آبفای بندر امام خمینی (ره) از ترمیم شکستگی لوله ۸ اینچ آب در منطقه فاز یک این شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، طریقی، سرپرست اداره آبفای بندر امام خمینی (ره) گفت: با وقوع شکستگی لوله آب در چهارراه امام حسین (ع) نیرو‌های تلاشگر آبفا به محل اعزام و پس از اخذ مجوز‌های لازم از ادارات مربوطه ماننده شهرداری و شرکت زیر ساخت (مخابرات) نسبت به تعمیر و مرمت خط لوله ۸ اینچ آزبست اقدام گردید.

او افزود: رفع این شکستگی که اصلی‌ترین تقاطع پر تردد مرکزی شهر واقع شده بود، بدلیل وجود لوله گاز و باکس خطوطه فیبر نوری و موقعیت محل شکستگی که نزدیکی اتصال محل شکستگی و خاکبرداری، تخلیه و پاکسازی اطراف خط حادثه دیده در عمق ۲ متر بحمدالله عملیات تعمیر بدون حادثه و با موفقیت انجام و به پایان رسید.

طریقی بیان داشت: پس از انجام تعمیرات، توزیع آب با کمترین زمان ممکن قطعی، حدود نیم ساعته به حالت عادی برگشت و مشکل مرتفع گردید و توان خود را جهت به روز رسانی تعمیرات شبکه بکار بسته ایم.

سرپرست اداره آبفای بندر امام خمینی (ره) در پایان از شهروندان درخواست داشت به محض اطلاع از هرگونه حادثه در انشعابات، شبکه‌های توزیع وخطوط انتقال و اطلاع از وجود انشعابات غیر مجاز با سامانه ارتباطات مردمی ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب تماس گرفته شود.

انتهای پیام/م

برچسب ها: شکستگی لوله ، لوله آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.