امام جمعه آبادان بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در جنوب غرب خوزستان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،حجت الاسلام علی ابراهیمی پور، امام جمعه آبادان با اشاره به گلایه مقام معظم رهبری درخصوص رعایت نشدن شیوه نامه های بهداشتی توسط برخی افراد، گفت: از باب امر به معروف باید همه را به زدن ماسک و واکسن توصیه کرد و به عنوان نهی از منکر باید به کسانی که ماسک نمی‌زنند و فاصله اجتماعی را رعایت نمی‌کنند، تذکر دهیم.

او افزود: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ایام محرم باید بیش از پیش مورد توجه باشد و نیاز است همگان با هوشیاری و مسئولیت‌پذیری بالا کمک کنند تا از دوره احتمالی کرونا عبور کنیم.

امام جمعه آبادان با تاکید بر پیشگیری از شیوع کرونا بیان کرد: مردم باید با رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی در مراسم عزاداری شرکت کنند در غیر این صورت شرایط اسفناکی پیش رو خواهد بود.

او افزود: پیروان امامت و ولایت باید با برپایی آئین‌های عزاداری، حادثه عاشورا را زنده نگه‌ دارند و پیام آن را به نسل‌های آینده منتقل کنند اما اکنون با قرار گرفتن در موج پنجم کرونا باید به دستورالعمل‌های بهداشتی در برپایی مجالس عزاداری توجه شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.