مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری، تشکیل کمیته رصد را از مهمترین برنامه‌های بهبود کیفیت نان در استان برشمرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدرضا رئیسی مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کیفیت نان پخت شده در استان تا وضعیت مطلوب فاصله دارد، گفت: با تدوین و اجرای برنامه‌هایی، بهبود کیفیت نان در استان در دستور کار قرار گرفته است.

او، تشکیل کمیته رصد را از مهمترین برنامه‌های بهبود کیفیت نان در استان برشمرد و افزود: این کمیته وظیفه رصد و نظارت بر دستگاه‌های پخت نان در واحد‌های نانوایی را دارد به طوری که بازرسان این کمیته اجازه فعالیت با دستگاه‌هایی که از استاندارد‌های لازم برخوردار نیستند را نمی‌دهند.

رئیسی همچنین از تشدید نظارت بر نحوه کار خبازان استان خبر داد و اضافه کرد: واحد‌های صنفی نانوایی که نان بی‌کیفیت ارائه می‌دهند با کسر و یا قطع سهمیه جریمه می‌شوند.


بیشتر بخوانید


او متوسط مصرف ماهانه آرد در استان را بین ۱۰ تا ۱۱ تن اعلام کرد و ادامه داد: به طور تقریبی سرانه مصرف آرد در استان به ازای هر فرد ۹ کیلوگرم است.

رئیسی با اشاره به راه‌اندازی سامانه توزیع آرد روستایی و عشایری در استان، گفت: این سامانه در حال حاضر ۷۰ درصد مناطق روستایی و عشایری استان را زیر پوشش قرار داده است و با اجرای کامل آن، توزیع آرد تا حدود ۹۰ درصد شفاف‌سازی می‌شود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار