رفتار‌های دوگانه سلبریتی نما‌ها کی تمام می‌شود؟ / از برپایی دورهمی‌های خصوصی تا آه و ناله در فضای عمومی!

با اوج گرفتن سویه دلتای بیماری کرونا، این بار دوباره، سلبریتی نما‌ها وارد میدان شده اند و تلاش می‌کنند از قافله عقب نمانند و هرکدام به شیوه خاص خود مطالبی را عنوان می‌کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، دیگر عادت کرده ایم که چهره‌های معروف سینما و تلویزیون و یا شاخ‌های فضای مجازی هرجایی باشند! درباره هرچیزی به صورت تخصصی نظر بدهند و یا درباره هر رویدادی اظهار نظر کنند.

این روز‌ها و با اوج گرفتن سویه دلتای بیماری کرونا که روزانه بیش از ۵۰۰ تن از عزیزانمان را به کام مرگ می‌کشاند، این بار دوباره، سلبریتی نما‌ها وارد میدان شده اند و سوار بر امواج فیک نیوز‌ها تلاش می‌کنند از قافله عقب نمانند و هرکدام به شیوه خاص خود مطالبی را عنوان می‌کنند که مشخص نیست تبعات آن برعهده کیست؟

به عنوان مثال هر روز شاهد گردهمایی جمعی از فعالان مجازی در حالی هستیم که بدون رعایت دستورالعمل ‌های بهداشتی گرد هم آمده اند و برای دنبال کنندگان خود فخر فروشی می‌کنند. یا هنرپیشه‌هایی که مدام در حال انتشار تصاویر خود در مجامع عمومی هستند و مدام تاکید می‌کنند که تنها برای یک لحظه و گرفتن عکس ماسک‌های خودمان را برداشته ایم!

یا پیج‌های فروش محصولات مختلف را که ببینید، این چهره‌ها به عنوان تبلیغات به آن محل رفته اند و مشغول دید و بازدید هستند آن هم بدون ماسک! یا همین چند روز پیش حدود ۳۰ تن از بازیگران دور هم جمع شدند تا مسابقه گلف برگزار کنند. درحالی که مشخص نیست برگزاری این مسابقه در این اوضاع وخیم کرونا چه ضرورتی داشته است؟

رفتار‌های دوگانه سلبریتی نما‌ها کی تمام می‌شود؟ / از برپایی دورهمی‌های خصوصی تا آه و ناله در فضای عمومی!

این هنرپیشه‌ها و چهره‌های مطرح مجازی زندگی خود را بدون هیچ دستورالعملی ادامه می‌دهند و در دورهمی‌های خود سخت مشغول دید و بازدید هستند، اما در صفحات شخصی خود که می‌رسند شروع به آه و ناله و فغان از شرایط موجود کرونا در کشور می‌کنند و هر روز انگشت اتهام خود را سمت یکی از مسئولان می‌گیرند.

آن هم بدون داشتن تخصص، سواد و آگاهی. در بسیاری موارد به راحتی یک مطلب دروغ را با آب و تاب بسیار نشر می‌دهند و تلاش می‌کنند از غافله روشنفکرنمایی عقب نمانند. برخی هم برای تامین واکسن به سمت کسانی دست دراز کرده اند که با تحریم‌های حتی پیش از وقوع کرونا هم در خون هم وطنانمان شریک بودند.

در همین رابطه سعید مستغاثی، منتقد سینما و تلویزیون گفت: در فیلم ایران برگر ساخته مسعود جعفری جوزانی، صحنه‌ای وجود دارد که پس از اختلاف در نتایج انتخابات شورا‌ها در یک روستا، به سراغ مسن‌ترین پیر آن روستا رفته تا با وی صلاح و مشورت کنند. آن پیر را که حتی نمی‌تواند حرکت بکند، بر روی یک صندلی به بیرون از خانه اش می‌آورند تا به مشورت اهالی پاسخ گوید.

او در مقابل سوال آن‌ها درباره اداره روستا می‌گوید که مملکت شاه دارد و شما چه کاره اید، خودش می‌داند چه کند و چگونه اداره کند. اما وقتی سران آن روستا می‌گویند شاه خیلی وقت است که رفته، آن پیر با تعجب آمیخته به خوشحالی می‌گوید: عجب، بالاخره این مصدق کار خودش را کرد!

وی ادامه داد: حکایت همین شبه سلبریتی‌های خودمان است که توهم سلبریتی بودن برداشته اند، اما انگار از زمین و زمان عقب هستند و به قول معروف تاخیر فاز دارند یا به اعشار می‌روند، ولی می‌خواهند به هر شکل و شمایلی خودی نشان بدهند ولو به سخیف‌ترین و عقب افتاده‌ترین صورت.

رفتار‌های دوگانه سلبریتی نما‌ها کی تمام می‌شود؟ / از برپایی دورهمی‌های خصوصی تا آه و ناله در فضای عمومی!

وی تاکید کرد: شگفتا در این اوضاع وخیم کرونایی که متاسفانه هر روز تعداد زیادی از هموطنان نازنین خود را از دست می‌دهیم، به جای توصیه به رعایت موارد بهداشتی و شیوه نامه‌های استاندارد جهانی، تازه به یاد واردات واکسن افتاده اند، آن هم در ایامی که به طور متوسط روزانه حداقل ۱ تا ۱/۵ میلیون دوز واکسن وارد کشور می‌شود و کارخانه‌های داخلی نیز روی غلتک افتاده و مشغول تولید #واکسن هستند. ایامی که روزانه بیش از ۶۰۰ هزار دوز واکسن تزریق می‌شود و با به میدان آمدن همه نیرو‌های نظامی و بسیجی و جهادی و ... این رقم می‌رود که در روز‌های آینده از یک میلیون دوز در روز پیشی بگیرد.

وی اظهارداشت: در چنین روز‌هایی توصیه به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی می‌تواند فرصتی برای کادر درمان و بهداشت حاصل کند تا ضمن بازیابی خود، فضایی هم برای تاثیر بیشتر واکسیناسیون بوجود بیاورند. توصیه و عمل به رعایت هرچه بیشتر شیوه نامه‌های بهداشتی، طبعا در روز‌های آتی تعداد مبتلایان و بالتبع فوتی‌ها را کاهش داده و فشار را از روی بیمارستان‌ها و سیستم درمانی کم می‌کند تا حتی کمتر شاهد صف‌های طاقت فرسای دارو و سرم و ... در داروخانه‌ها باشیم. اما متاسفانه این شبه سلبریتی‌ها همچنان دیر متوجه اوضاع می‌شوند (شاید هم به دلیل اینکه گوششان به بلندگو‌های آن طرف آب است!)

رفتار‌های دوگانه سلبریتی نما‌ها کی تمام می‌شود؟ / از برپایی دورهمی‌های خصوصی تا آه و ناله در فضای عمومی!

وی ادامه داد: یکی شان از "جو بایدن" می‌خواهد که به ایران واکسن هدیه بدهد و دیگری عاجزانه درخواست می‌کند که واردات واکسن انجام بشود و یکی دیگر هم توی سرش می‌زند که چرا واکسن وارد نمی‌شود! کسی نیست به این بنده‌های خدا بگوید، حضرات محترم! در حال حاضر برای واردات واکسن مشکل عمده‌ای وجود ندارد و تقریبا حدود دو ماه است به دلیل برداشته شدن تحریم‌های آمریکا از واردات واکسن (بنا به اعتراف خودشان) کم و بیش و به طور نسبی، واردات واکسن از نقاط مختلف دنیا روند خوبی دارد و تولیدات داخلی نیز به تدریج به میزان مناسبی نزدیک می‌شود.

وی افزود: یکی نیست از این حضرات خود سلبریتی پندار بپرسد چرا در آن زمانی که تحریم‌های آمریکا بر واردات واکسن جاری بود و به سختی و با دور زدن تحریم‌ها و به طور بسیار عجیب و غریب والبته به صورت قطره‌ای ماهانه فقط در حد ۲۰۰-۳۰۰ هزار دوز وارد می‌شد و روند واکسیناسیون هم بسیار کند بود، صدایتان درنیامد؟ طرفه آنکه در آن زمان هم (اوایل اردیبهشت) تلفات به حدود ۵۰۰ نفر در روز رسید و دریغ که کسی از این افراد، اشک تمساح بریزد و سخن از واردات واکسن و روند واکسیناسیون بنماید!

منبع: فارس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
مرگ بر امریکا که مردمش را واکسن زد تا امار مرگ ومیر مالابره
New Zealand
ناشناس
۲۰:۱۲ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
کی هستن اینا؟ هیچکذوم معروف هم نیستن! فقط عکس دوم نفر اول ازسمت راست شهرزاد کمال زاده معروفه همین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
ای که سلبریتی روزگاری/ چسب بزن بر دهنت، نواری !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۴ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
اولا اینا. دو2 لبریتی،هم نیستن چه رسد به 3ش،،دوما اینکه اینها کمبود دیده شدن دارن ولو اینکه چندین بارم ازطریقسیمای ملی ریختشونو به مردم نشون دادن ولی خب دیگه از دید اونا کافی نیست که نیست من میگم چطوره این آدمهای لبریتی ،کبریتی برن هالیوود
اونجا برای کمپانی‌های معتبر داروسازی برای دنیا تبلیغ تولید واکسن،سرم ،و...کنند!؟اینطوری شاید شاید به رسالت خودشون عمل کنندوشبها راحت سر بر بالین خودشون بزارند!؟ هخخخ
Iran (Islamic Republic of)
طرفدار باران کوثری از ۲ بهمن ۹۹ برای همیشه و تا ابد
۰۱:۴۳ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
امیدوارم دیگه دورهمی نرین (با لحن مسالمت‌آمیز)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
این عکسها که هیچکدوم سلبریتی شاخی نداشتن! بازیگرای دسته چندم بودن! معروفترینشون همین اوس موسی بود!
Canada
ناشناس
۲۰:۳۸ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
طبق دستوری که بهشون میدهند
نطق میزنند
ان زمان هیچ عکس العملی راجع به تحریم .واکسن .ماسک ووو نکردند
چونکه منتظر دستور انها بودند
حالا بهشون دستور داده شده که
بنالید تا
بترکید .هزار چهره ها .افتاب پرست ها
هر جا باد باید ....خرمن باد میدهید
نون را به نرخ روز میخورید
ولی بدجوری ذات خبیث و شیطانی تون اشکار شده
اصلا دسته جمعی به کشوری که ازش تعریف و تمجید میکنند
بروید تا
شاید بفهمید .بهتون هیچ کاری بجز کار کردن در ارایشگاه
بهتون نمیدهند
ان هم 8 ماه باید کالج درس ارایشگری بخوانید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
مگه دروغ میگن.او نروزی که ورود واکسن ممنوع شد اگر وارد شده بود اینقدر شیوع پیدا نمیکرد و حالا که همه گرفتن همه هم واکسن بزنن فایده نداره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
حضرت والا، کدام روز ورود واکسن ممنوع شد؟
مقام معظم رهبری فقط فرمودند واکسن آمریکایی و انگلیسی ممنوع. همون روز آقا فرمودند از هر جای دیگه که دولت میتونه، واکسن وارد کنه. اصلا آمریکای خبیث به ما واکسن میداد اگه میخاستیم؟ تازه دولت بنفش هم که رفت و از کره و ژاپن واکسن انگلیسی هم وارد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
اینا همه واکسن فایزر زدن نامردا راحت حال میکنن
Canada
ناشناس
۱۹:۲۴ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
متاسفانه مشکلات خودمان را
عقده های خودمان را
کمبودهای خودمان را
با الکی و بدون هیچ کمکی فقط مجازی
حمایت از ملت ایران زمین میکنیم
فقط در حد حرف که باعث تنش میشه
اگر این اشخاص هنر نما .
دلشون بحال کسی میسوزد
باید بدون اینکه کسی متوجه شود
کاری کنند .کمک این نوع اشخاص فقط مجازی
بدون سر کیسه شل کنند
ولی این دوز و کلک ..دیگه جواب نمیده
چونکه بدجوری دستشون رو شده
انسانهای دو رو و متظاهر
Iran (Islamic Republic of)
artemis
۱۹:۲۴ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
به نظر من درسته که اینستاگرام باعث رونق گرفتن برخی کسب و کارها تو این اوضاع کرونا شده ولی باید یه قانون درست و حسابی بذارن الان خیلی از این بازیگرا تو پیجای شخصیشون کالاهایی تبلیغ می کنن که بیشتر کلاهبرداریه یا قرعه کشیای فیک میذارن تازه به اینها باید همسران فوتبالیستای مشهور هم اضافه کنید که از شهرت همسرانشون سواستفاده میکنن و کمپینای تبلیغاتی ت فضای مجازی و حقیقی برگزر می کنن که مش کلاهبرداری و قمار و شرط بندیه من خودم چند نمونه سراغ دارم..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
اینقدر سنگ واکسن آمریکایی را به سینه نزنید،طرف رفته اونور آب دو دوز واکسن آمریکایی زده با چه هزینه ای،همین ۲ روز پیش با کرونا فوت کرد.
Canada
ناشناس
۱۹:۲۷ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
چونکه ترامپ برای اینکه کارتی برای قبول شدن در
انتخابات داشته باشد
تحت فشار قرار داد
تا واکسن ساخته بشه
و سایت ها اجازه نمیدهند که از اثرات جانبی واکسن ها بگویی.سریع پاک اش میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
داداش تو آمریکا با 300میلیون جمعیت روزی 100نفر میمیرن تو ایران با 80میلیون 500نفر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
لیگ انگلیس ببین همه تماشگر ها کنار هم بدون ماسک نشستن اینا همه فایزر واسترازنکا زدن که ما ممنوع کردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۷ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
اولا اینها 2لبریتی هم نیستند چه رسد به 3ش، دوما، اینگونه افراد عقده دیده شدن رو دارن ولو اینکه ......‌‌؟بار از سیمای ملی مردم ریختشونو دیدن ولی خب دیگه یک آدم بیمار بیماره دیگه! در ضمن بنظر من اینها بهتره که برای بهتر دیده شدن و کسب کار بهتر و همچنین شهرت بیشتر وجهانی یه سری به هالیوودی ،بالیوودی بزنن و اونجا برای کمپانی‌های معتبر داروسازی تبلیغ واکسن سرم،
وماسک و...بکنند اینجوری شاید به رسالت انسانی خودشون عمل کرده باشن وشبها راحت بخوابن ،هخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
khakhs
۲۳:۱۰ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
واکسن کانادائیم به درد نمیخوره . رامبد هم کرونا گرفت.... حالا نمرد ولی ثابت کرد که واکسن کانادائی هم جنس نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
انگلیس تابحال واکسنی نفروخته به هیچ کشوری و آمریکا ار واکسن که کلی عوارض جانبی داشت و داره فقط سه میلیون فروخته به کشورهای دیگر. الانم یه نگاه به آمار بالای کرونا در آنجا بندازید!بعد هی بگین واکسن وارد نکردین...اونا واکسن داشته باشن هم واسه مردم خودشونه. دیگه اینکه واکسن درمانی نیست صرفا تا درصدی برای جلوگیری است همین.

کرونا یه نوع ویروس جهش یافته است که باید رعابت کرد وارد بدن انسان نشود تا وارد بدنتان نشود در امانید چه واکسن زده باشید چه نزده باشید.

واکسن زده ها هم دچار میشوند کسی در امان نیست.
واکسن داخلی تولیدش باید افزایش یابد از کشورهایی که واکسن اضافه دارند خریداری بشه. اونم واکسنی را میفروشند که تاریخ مصرفش نزدیک به پایان است که باید سریع تزریق کنند واسه مردم. همه باید ماسک بزنیم دستکش بپوشیم و وقتی وارد منزل میشویم دوش بگیریم.و دور همی نگیریم و مراسمات تا از بین رفتن ویروس تعطیل بشن. تنها راه مبتلا نشدن همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
مرفهین بی درد ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
یه مشت عقده ای که عقده دیده شدن دارن. برای همین هم در کارهای مختلف نظر میدن و اهل عمل نیستن فقط پر حرفی میکنن.از همه هم طلبکارن ظاهرا طرفدار مردم جهت دیده شدن و در عمل در خدمت خاک وطن نیستن. به اصول انسانی پایبند نیستن برخلاف آنچه که ادعا میکنند.نون به نرخ روزخورند هرجا منافع شخصی آنها بیشتر باشه آنجا نون میخورند. پول مردم ایران را می گیرند تا در آمریکا و اروپا خوشگذرانی کنند. آنهایی که در ایران زندگی میکنند هم بزودی راهی میشوند موقع اش نشده هنوز. عده ای کمی هستند که مردمی باشند و دنبال پول کندن از مردم نباشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
کسی جانشو فدای ایرانی میکنه که با لباس سپاه و ارتش میره تا زانو توی گل و سیل تو خوزستان یا سیستان و.... نه این مفت خورای به اصطلاح سلبریتی با این تفریحاتشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
این افرادباانتقاددارندجانشان رافدای ایرانی میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
عجب
غرغر کردن شد جانفشانی؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
شما عزیزایی که نظر میدید چرا اینا رو سلبریتی نام میبرید که گنده بشن اصلا معنی سلبریتی رو نمیدونن خودشون رو نام گذاری میکنن مردم هم با پسوند سلبریتی بزرگشون میکنن اینایی که این کارای جلف و فیک انجام میدن همه بازیگر ای درجه سه وچهار فیلمای لاله زاری هستند والا کدوم بازیگر قدیمی ودرجه یک رو دیدید که خودنمایی کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
لعنت به همشون !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
خدایی من ماهواره ندارم بازیگران تلویزیون رو واکسینه کنید
Iran (Islamic Republic of)
بیجار
۱۵:۴۸ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
بعضی از این ها منبع خبر وتحلیل هاشون شبکه فارسی اون وری و هیچ سواد و شناخت دقیق سیاسی ندارند و توی عالم دیگه ای اند و ریا دورویی خط مشی قرار دادند. دلبسته کامل به دنیا اند و خودتحقیر بین و غرب گرا . البته این اقتضاع جماعت هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
اینا مگر درد مردم دارن!!!عجبا
به خیال خودشون خیلی مهم هستند که هی نظر میدن!!!ازتیپ وقیافه وخرج های آن چنانی بعضی هاشون معلومه که دغدغه ی مردم دارند!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
بازیگرها رو گونده کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
والا وقتی هم فوت میشن اون خوبها و مظلوهاشون میمیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
دقیقا،بعد مرحوم علی سلیمانی،گفتم ب برادرم ک هرچی خوب هستن دارن میمیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
خوبتون اقای سلیماتی بود که به رحمت خدا رفت
اونم جمعه، ماه محرم
چون همش حسینی بود خدا رحمتش کنه
خیلی برای دین تبلیغ کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
یه سطل زباله باشه اینا را بریزی توسطل درش سفت ببندی تاترش شن
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۵:۲۷ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
خیلی از همینا دورهمی گرفته بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
ما اون موقع هم می گفتیم شما ها می گفتید که ما واکسن خارجی نمی خواهیم ما رو دلخوش واکسن داخلی کردید اما حالا از واکسن داخلی که قرار بود با دوز بالا تولید بشه خبری نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
تو هیج جای دنیا سلبریتی ها اینقدر آزاد نیستن که هر چرت و پرتی خواستن بگن براشون مسئولیت داره ، دادگاهی میشن ،جریمه میشن اما تو ایران این آقایون و خانم های مثلا سلبریتی هوا ورشون داشته کسی هستن هر کاری دلشون بخاد میکنن،باید قانونی وضع بشه اینا اینقدر آزادی کاذب نداشته باشن،یکم خودشونو جم کنن،ومسئولیت عواقب حرفی که میزنن رو بر عهده بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
مرگ بر دولیتری های خائن و خودخواه و غرب پرست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
عاقبت گوش دادن به حرف چند نیم لیبریتی در ۸سال پیش همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
این ها فقط برای دریافت واکسن حاضرن همه را نابود کنن.راست میگین دورهمی نرین
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی کبیری
۱۴:۳۰ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
حالا جالب اینجاست فردا که همین هنرمندایی که مسابقه گلف انجام دادن کرونا بگیرن استوری میذارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
حالا باز یکی انتقاد کرد شما شروع کردید به سیاه نمایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
این سلبریتی ها نیاز به یه تنبیه بدنی دارن باید یه خونه تکونی توشون بشه تا حساب کار بیاد دستشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
این سلبریتی ها تا یکی از خودشون بخاطر کرونا فوت میکنه, میان و آه و واویلا راه میندازن, ولی وقتی هر روز عده زیادی از مردم عادی دارن فوت میکنن صداشون درنمیاد
خودشون رو جدا و تافته جدا بافته از مردم میدونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
اتفاقا برای مردم هم همین کار رو می کنند شما نمیخوای ببینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
ناشناس!!!مردم!!!کدوم مردم!!؟؟؟اینا فقط خودشون رو در نظر دادن،باستثناء عده کمی ازشون ک مردمی هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
اسامی شون و عکس هاشون رو منتشر کنید تا بشناسیمشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
اگر ماسک بزنند که کسی آنها را نمی شناسد و مورد بی محلی قرار می گیرند اینها سندرم ماسک آویزان دارند دلیل ابتلای بالای اینها هم همین است
Iran (Islamic Republic of)
کوروش
۱۴:۰۳ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
اینا فقط خودشونو میکشن که دیده شن..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
اینا دلقک های مسخره ای هستند که فقط بدرد لای جرز در میخورن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
حتی بدرد لای جرز هم نمیخورن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
با حال بود خخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
سلبریتی ها ،، اکثرا ادم نما هستند ، یعنی در بیشتر موارد دروغ میگویند ، و نقش ادم های دلسوز یا خیر خواه را بازی میکنند ، اینها همهٔ این دغل کاری ها را نه از سر خیر خواهی و ادمیت انجام میدهند ، بلکه فقط برای مطرح شدن خودشون انجام میدن ، من به اکثر هنر مند نما های سلبریتی اعتماد ندارم و انها را ریاکار و دروغگو میدانم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
ممکن وقتی میرین بچه تون رو کانادا بدین بیرون. هم اونجا واکسن بزنین و بیایین به غارت پول مردم .. البته. اونایی که تا حالا نرفتن.. خیلیاتون رفتین که
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۳:۵۵ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
..................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
سلبریتی ها فهمیدند که باید بابت هرکاری و هر برنامه و شو و کنسرتی که برگزار می کنند مالیات باید بدهند . گذشت اون زمون که هم از توبره ....
Iran (Islamic Republic of)
صرفا جهت اطلاع
۱۳:۳۸ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
اینا قرار الگو باشن ، نه صرفا جهت کار .....
به نظرم باید در یک تابلو باید نوشت ، ورود سلبریتی ممنوع ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
درسته
United States of America
علی
۱۳:۳۰ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
بعضی از این مثلا سلبریتی ها فقط برای مطرح شدن خودشان هست که اعتراض میکنند و اگر وارد رفتار و زندگی آنها بشی میبینی که مردم برایشان اصلا اهمیت ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
واقعا ، شقایق دهقان میگه من سه بار کرونا گرفتم ،کمتر کادر درمانی که هر روز با بیمار کرونایی در تماسه سه بار کرونا گرفته
آنقدر رفتارهای دو گانه دارن و حرف های نسنجیده میزنن که اگر این مابین یه حرف درست هم بگن ما ازشون قبول نمی‌کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
من که فکر میکنم همین مطرح کردن حرف های صد تا یه غازشون بیشتر مطرح شون می‌کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
یه سلبریتی فهمیده و با شعور تو اینها بود که اونم متأسفانه فوت. کرد خدا بیامرزه علی سلیمانی رو من خیلی دلم سوخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
دقیقا... علی سلیمانی امام حسینی بود... بچه مسجد بود... خدا رحمتش کنه آخرشم شب جمعه و توی ماه محرم رفت...
Canada
عمران
۱۲:۵۳ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
هر چند اکثر این سلبریتیا، نیم لیبریت هم نیستن....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
متاسفانه فقط ژست مد روز را می گیرند هیچی در چنته ندارند بقولشان با کلاس هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
اینا بود و نبودشون هیچ فرقی نداره، البته نبودشون خیلی بهتره، چون پول بیت المال را به باد می‌دهند اکسیژن اضافه مصرف می‌کنند و هیچ خاصیت و کارایی ندارند فرقه ای که فقط دنبال خوشگذرانی و زدن حرفهای پوچ و بی محتوا و گردش و برآورده کردن هوای نفس خود هستند، بهترین عکس العمل در قبال این قشر بی خاصیت فراموش کردن و پس زدن اینهاست، اینها مانند درختان ضعیف با وزش باد این ور و آن ور می‌روند، به امید روزی که مردم بفهمند اگه ما به اینا اهمیت ندیم اینا هیچی نیستند
-
ناشناس
۱۲:۳۶ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
اینها همان کسانی هستند که فقط می خواهند طرف توجه باشند اگر چه این جلب توجه بر خلاف مصالح ملی و میهنی باشد هر سخن و قولی که سره یا ناسره مد میشود لغلغه دهانشان است بدون اینکه از اصل مطلب سر در بیاورند و یا حتی تبعات ان برایشان مهم باشد کار بجایی رسیده حتی کسانی که از مدرسه فرار کرده اند و بازیگر و یا سلبریتی شده اند نیز به خود جرات اظهار نظر می دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
بیماری رو میشناسم که داروئی ‌که برای درمانش موثره بخاطر تحریم اون دارو تو عذابه سالهاست زجر میکشه از این قبیل بیماریها زیاده مثل اون کودکان پروانه ای که حتی اون وسیله بانداژ هم برای اونها حکم حیاتی داره تو تحریمه چرا برای اونها از این اشکا نمیریزن؟چون الان این بیماری تو اوجه واین روغنفکرا تو این اوضاع تو چشمن بلدن چطور از آب گل آلود ماهی بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
ظاهرا این ها فقط نگران جان خودشونن که از کرونا نمیرن.وگرنه دلشون برای اونهمه بیمار خاص که داروشون بخاطر تحریم نمیاد اصلا نسوخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
علی سلیمانی روحت شاد ، ای کاش سلبریتی های کشورمون اخلاقشون مثل ایشون بود ، خیلی آدم فهمیده و با ایمانی بود ، برعکس اکثر سلبریتی ها متاسفانه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۲۱ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
سلبریتی یامرض خودشیفتگی - خودبزرگ بینی-غرور-تکبر-خیلی میفهمن ویا ..
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۰۵ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
سلام بدترازاین جماعت خودشان هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
چند دهه گناه کردیم ما با سایر ملل جهان مساوی ، حالا خشمی از نوع طوفان نوح خداوند یقه امون رو گرفته !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
کاری به این دلقک ها ندارم ولی دیگه اینکه چرا واکسن به موقع وارد نشد و یا چرا فلان مدل واکسن آمریکایی وارد نشد رو دیگه گردن اینا نندازین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
شما دقیقا ذیل مطلبی که راجع به همینها نوشته شده میگی کاری با اینها ندارم...؟
Canada
ناشناس
۱۱:۴۸ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
سلام دوستان مطالب فوق درجواب سلبریتیها تمام جای تشکر وقدردانی دانی دارد واین نشان از هوش وذکاوت ودرایت مردم دارد واقعا اینها هرزمان احساس کنند برای غربیهاخوش رقصی میکنند وگرنه یکی نیست بهشون بگه اگه کرونا خطر داره چرا پس توپارتیهای شبانه خودتون شرکت میکنید
Germany
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
تا وقتی که سلبریتی ها دنبال کننده داشته باشن همین اشه و همین کاسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
برخی از سلبریتها بدنبال ، پول ، مقام ونشان دادن بدن و قیافه خود هستند از حرفهایشان مشخص است که نه دین را و نه مردم را برایش ارزشی قائل نیستند و فقط ادای دوست داشتن را در می آورند
نمونه از زنان بازیگر که به جای ترویج ازدواج رسمی و فرزند آوری حرف بدخواهان ایران را می زنند و بدنبال ترویج سگ بازی و سگ گردانی و خود آرایی و بدن نمایی و ..... هستند
به قول مرحوم کافی (رحمه الله علیه) ...... ما راه را گم کردیم . هنوز هم با اینکه بیماری کرونا، سیلهای عظیم، آتش سوزی گسترده، زلزله ها و .... گریبان همه را گرفته سرمان به سنگ نخورده است!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
یک بام و دو هوای اونا خیلی وقته مشخص شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
سلبریتی یعنی بیسواد ،پرادعا ، پر رو ، خودباخته ، نخود هر آش
Iran (Islamic Republic of)
N
۱۳:۵۳ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
دقیقا،یه‌مشت‌ تازه‌ به‌ دوران‌ رسیده‌
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۱:۳۴ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
تقصیرخودمان است کی به این خودباخته گان هنرمندگفته ویاقطعه نام آوران اختصاص میدهند؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
جماعت همیشه طلبکار و ناراضی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
به مردم چه ربطی داره که به پای اونا میذارید..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
اگه مردم آنها را دنبال نکنند بازهم اینقدر ازخودراضی و اطواری خواهند بود؟
Iran (Islamic Republic of)
ع
۱۱:۱۹ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
هر جایی که این جماعت بیسواد و هنر مند نما و دلقک وارد می شوند آنجا را از کیفیت و ارزش ساقط می کنند و همیشه در جهت منفی شناگری می کنند هیچ هزینه ای هم بر دوش آنها نیست جز مفت خوری و به فکر لوازم و نیازمندی های کاذب خود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
خدا ذلیلشون کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
انشاءالله اگ قابل هدایت ک هدایت شن،ن تنها این گروه همه مردم،اگ نه نابود کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
خیلی جالب است، خارجی ها داروهای درمان سرطان را به ما نمیدهند حتی داروی پلاویکس(کلوپیدوگرل) ضد پلاکت را به راحتی به ما نمیدهند آن وقت سلبریتی ها طلب واکسن کرونا آمریکایی میکنند.
--------------------------------------------------------
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
مثل اینکه یادتون رفت داخلی ها اجازه ورود واکسن آمریکایی رو ندادن و ورودش رو با دستور ممنوع کردن؟
Germany
ناشناس
۱۴:۱۰ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
اصلا داخلی ها ممنوع کردن به نظرت امریکایی ها واگسن به ما می دادن؟؟؟؟ چند سال پیش یادتونه که خون از فرانسه به ایران اهدا شد برای افراد پروانه ایی بعدش چی شد؟؟؟مشکل خودشون که هیچ هموفیلی هم شدن بعد از اینا واکسن می خواید بگیرید؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
مثل اینکه یادتون رفت اونا تا حالا چندین بار به ما خیانت کردن؟ مثلا فرانسه به اسم کمک و اهدای خون، ویروس ایدز رو وارد کشورمون کرد... اگه نمیدونید تاریخ رو بخونید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
ناشناس 11:52 کاملا درست میفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
آمریکایی که بسیاری از داروهای مورد نیاز برای بیماری های سخت مثل سرطان و اوتیسم و... رو برای مردم ایران تحریم میکنه و جلوش رو میگیره، ولی بعد با آغوش باز میخواد به ایران واکسن بفروشه، شما باشی شک نمیکنی؟ عقلت بهت نمیگه این دشمنه هیچوقت خیر و صلاحت رو نمیخواد پس الان که دایه مهربان تر از مادر شده خیلی احتیاط کن؟

التماس تفکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
ناشناس ۱۴:۱۶ کاش یکم فهم و درک داشتی!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
ناشناس ۱۴:۱۶ ناشناسان ۱۴:۱۰و۱۴:۱۴ جوابشو دادن اونا درست می فرمایند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
همه ناشناسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
اکثر هنرپیشه های ایران،تفکر اسلامی و اهل بیتی را بوسیدن کنار گذاشتن و فقط دغدغه تفکر غربی دارند،بزار خوش باشن ب همین چند صباح کوتاه دنیا،تو این قرن1400هممون و همشون پاک مشن از صفحه روزگار،میمونه اون دنیا ک چ اعتقاد داشته باشن چ نه،آمدنی و شدنیست و باید جوابگوی کاراشون باشن،خدا بحق امام حسینم،من و همه مسلمین و مومنین جهان و همه انسان های آزاده دنیارو ببخشه
Germany
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
امسال اولین سالی بود که سلبریتی ها در انتخابات ریاست جمهوری دخالت نکردند و خوشبختانه مردم درست تصمیم گرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ت
۱۱:۲۰ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
واقعا با این سخن موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
اینا نیم لیبریتی هم نیستند، اینها پوچ ترین افراد جامعه هستند، تن پرور و در اختیار غرب برای اجرای فرامین انها
Iran (Islamic Republic of)
احمد شیرانی
۱۲:۴۶ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
گل گفتی....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
سلبریتی یعنی فساد شسته رفته و تمیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
عجب،مردم تصمیم درست گرفتن ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
تا آخر عمر خدا را شکر میکنم که امسال این دولیتری های رشوه گیر در انتخابات شرکت نکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
به کوری چشم بی عقلان امسال مردم تصمیم درست گرفتن
آخرین اخبار