استاندار خوزستان طی بازدید از هیئت ابوالفضل العباس (ع) در منطقه زیتون کارمندی که به پایگاه تزریق واکسن تبدیل شده گفت: این کار از روی شوق که مردم را نجات دهد بی نظیر است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان گفت: اینکه انسان از روی شوق و عشق کاری کند که مردم را نجات دهد بی نظیر است و من وظیفه خود می‌دانم که از این اقدام خداپسندانه تشکر کنم.

او ضمن گفتگو با مسوولان و دست‌اندرکاران هیات ابوالفضل العباس (ع) که به مرکز واکسیناسیون تبدیل شده، در جریان مسائل و موضوعات مربوط به واکسیناسیون و خدمات دهی به مراجعین قرار گرفت.

استاندار خوزستان با بیان اینکه اجر این کار خیرخواهانه نزد ائمه اطهار (ع) کمتر از برگزاری دسته جات عزاداری نیست، بیان کرد: این کار فرهنگی و آموزشی در شرایط بحران کرونا، بی نظیر بوده و باید به عنوان یک الگو برای سراسر استان و کشور باشد.

سلیمانی دشتکی گفت: برگزاری مراسم عزاداری به منظور مدیریت هرچه سریعتر کرونا باید با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انجام شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شرایط کرونایی استان مساعد نیست و کادر درمان به شدت تحت فشار هستند، ادامه داد: میزان فوتی‌های روزانه استان تا چند هفته گذشته بسیار پایین بود، اما اکنون در موج جدید بیماری روزانه تا ۳۰ فوتی داریم و آمار بستری‌های ما بالای ۲ هزار نفر است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.