مدیر روابط عمومی آبفای خرمشهر از ناتمام ماندن پروژه آبرسانی روستاها به دلیل شکستگی های لوله خبر داد.

عبادیان، مدیر آبفای خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: قرارگیری خط لوله‌ آبرسانی در مسیر چهارراه مطهری در سال ۹۱ انجام پذیرفته، اما در حال حاضر برای وصل آن به خط لوله‌ مسیر شلمچه برای آبرسانی به روستا‌ها به دلیل شکستگی‌ها در چند نقطه، پروژه ناچار به توقف تا زمان برطرف کردن شکستگی‌ها و ریزش‌های خط لوله شده است.

او افزود: شکستگی‌ها در شاه لوله اصلی شهرستان است و طولی حدود پانصد کیلومتر دارد و برای رفع هر شکستگی یک روز زمان نیاز دارد و همین امر سبب شده تا زمان به بهره برداری رسیدن پروژه در زمان مشخص شده انجام نگیرد.

دیر رسیدن قبض‌های آب به دست مشترکان

مدیر روابط عمومی آبفای خرمشهر در خصوص فاصله‌ زمانی بین دریافت قبض دوره‌ها به دست مشترکان و گلایه شهروندان نسبت به این موضوع، هر دوره‌ مصرفی را چهل و پنج روزه خواند و ادامه داد: در خرمشهر ۳۶ هزار مشترک وجود دارد که تنها هشت نیرو عهده دار رساندن قبض‌ها به آن‌ها هستند.

او با بیان آنکه اگر تعداد نیرو‌های این بخش بیشتر بود، قبض‌ها با سرعت بیشتری به دست مشترکان می‌رسید، از حقوق پرداخت نشده‌ سه ماهه نیرو‌های آبفای شهرستان خبر داد و گفت: رایزنی‌ها در حال انجام است تا در صورت اختصاص یافتن اعتبارات لازم مطالبات نیرو‌ها پرداخت گردد.

عبادیان همچنین علت افزایش مبلغ قبض‌های آب مشترکان را افزایش مصرف یا خرابی کنتور آب منازل عنوان کرد و گفت: شهروندان برای ثبت شکایت یا درخواست بررسی کارشناسان از علت افزایش مبلغ قبض می‌توانند به صورت حضوری به سازمان آب و فاضلاب خرمشهر از ساعت ۷ صبح تا ۱۳ بعدازظهر در روز‌های شنبه تا چهارشنبه مراجعه کنند.

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.