مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر از آغاز واکسیناسیون دریانوردان این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،نورالله اسعدی مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: پس از اعلام سازمان بنادر و دریانوردی در رابطه با ضرورت واکسیناسیون دریانوردان با توجه به ریسک پذیری بالای این شغل، براساس توافق صورت گرفته با وزارت بهداشت فرایند واکسیناسیون دریانوردان در بندر خرمشهر آغاز شد.

او افزود: پس از اعلام سازمان بنادر و دریانوردی در رابطه با ضرورت واکسیناسیون دریانوردان با توجه به ریسک پذیری بالای این شغل، براساس توافق صورت گرفته با وزارت بهداشت فرایند واکسیناسیون دریانوردان در بندر خرمشهر آغاز شد.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر عنوان کرد: بر همین اساس با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی بخشی از دریانوردان اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر دز نخست واکسن خود را دریافت کردند و روزانه دیگر دریانوردان نیز واکسینه می‌شوند.

او گفت: واکسینه کردن دریانوردان زمینه ایمن شدن فعالان عرصه دریا و دریانوردی و عدم ایجاد خلل در فعالیت‌های اقتصادی را به همراه خود خواهد داشت.

اسعدی بیان کرد: اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر از بدو شروع ویروس منحوس کرونا، تمامی فعالیت‌های خود را با رعایت تمام شيوه‌نامه‌های بهداشتی در زمینه‌های مختلف دنبال کرده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.