مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ ۲۲ مرداد در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام‌ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ بیست و دوم مرداد ماه، در ادامه قابل مشاهده است.

سلام برام جای تعجب شده چرا ما پاکبانان که از همه بیشتر در خطر هستیم و هر روز همکارامون یکی یکی مریض میشوند را واکسن نمیزنند الان فقط ۳۰ درصد واکسن زدن ۲ الی ۳ ماهه خبری از واکسن نیست برای ما که هم خانوادمون واجبه بزنند هم خودمون، اما متاسفانه به خودمونم هم نزدن به کی باید بگیم کجا باید بریم. لطفا پیگیری کنید.

با سلام قبض آب دوره قبل که ۴ ماه هم بوده ۵۳۰۰۰ لیتر مصرف شده و مبلغ قبض ۴۱۱۰۰ تومان شده، این دوره دو ماهه ۳۱۰۰۰ لیتر مصرف شده و مبلغ ۵۱۰۰۰ تومان شده است چجوری حساب میکنند؟ چقدر گرون شده الان که از دو برابر هم بیشتر شده است؟ ممنون میشم رسیدگی کنید.

سلام ما منزلمان نزدیک پارک شهدای کرج هست آخر شب که می‌شود خیلی‌ها سگ‌های خانگیشان را می‌آورند داخل پارک برای پیاده‌روی به قدری این سگ‌ها سرو صدا می‌کنند ما که تو این محل زندگی می‌کنیم واقعا صداشون آزار دهنده هست. لطفاً هر کسی مسئول این کار‌ها هست پیگیری کند.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
با سلام وتشکر
آخرین اخبار