کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از اواخر وقت امروز تا صبح فردا شنبه، قسمت‌های شمالی خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد رضا انصاری بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از اواخر وقت امروز تا صبح فردا شنبه به سبب وزش باد‌های شمال غربی، دریا در قسمت‌های شمالی خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود.

او ادامه داد: ضمن اینکه بار دیگر از اواخر وقت فردا شنبه با وزش باد‌های شمالی بر روی دریا و تداوم وزش آن تا روز دوشنبه سواحل استان در برخی از ساعات مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر عنوان کرد: از امروز تا روز یک‌شنبه دمای هوا در سطح استان روند افزایشی خواهد داشت و در این مدت در برخی از مناطق به آستانه ۵۰ درجه یا فراتر از آن خواهد رسید.

انصاری گفت: بر این اساس پیش بینی ۲۴ ساعته وضعیت جوی و دریایی استان آسمان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد و از امشب در سواحل شمالی استان افزایش باد با احتمال گردوخاک و فردا در برخی مناطق جنوبی مه صبحگاهی خواهد بود.

او جهت وزش باد را متغیر، بیشتر شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و از اواخر وقت امروز تا صبح فردا در نواحی شمالی و فراساحل مرکزی استان، بیشتر شمال غربی با سرعت ۱۲ تا ۴۲ گاهی تا ۵۸ کیلومتر در ساعت اعلام کرد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: ارتفاع موج دریا۳۰ تا ۹۰ گاهی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی‌متر و از اواخر وقت امروز تا صبح فردا در سواحل شمالی و فراساحل مرکزی ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتی‌متر خواهد بود.

انصاری بیان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۰:۱۴ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۰۶:۰۷، مد دوم ساعت ۱۱:۴۸ و جزر دوم ساعت ۱۸:۲۵ خواهد بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.