زنی که به داخل یک چاه ۱۵ متری سقوط کرده بود با خوش شانسی نجات یافت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه نجات یک زن هندوستانی از داخل چاه عمیق را به تصویر می‌کشد. پس از آنکه این زن به داخل یک چاه ۱۵ متری سقوط کرد با هوشیاری ساکنان محلی نجات یافت , این اتفاق روز سه شنبه و در منطقه وایاناد واقع در ایالت کرالا هند رخ داد.

ساکنان محلی پس از اطلاع از گرفتار شدن این زن در عمق چاه بلافاصله با اداره آتش‌نشانی و امداد و نجات تماس گرفتند و درخواست کمک کردند. در ویدئویی که منتشر شده است ماموران امداد و نجات و مردم محلی را در حال نجات این زن نشان می‌دهد و آن‌ها با کمک یک طناب و سایر تجهیزات موفق به نجات جان وی شدند و خوشبختانه در این حادثه به فرد آسیب جدی وارد نشد.


بیشتر بخوانید


هنوز از چگونگی سقوط این زن به داخل چاه گزارشی منتشر نشده است و انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی هند با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری اقدام ماموران امداد و نجات در نجات جان این زن را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «از ماموران آتش‌نشانی و امداد و نجات تشکر می‌کنم و آن‌ها فقط جان یک انسان را نجات ندادند، آن‌ها یک خانواده را نجات دادند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.