بازیکن ایرانی تیم فوتبال فاینورد معتقد است آسیب دیدگی اش در دیدار برابر لوتسرن سوئیس خیلی جدی نیست.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته در چارچوب دیدار‌های برگشت دور سوم مرحله مقدماتی لیگ کنفرانس اروپا فاینورد که علیرضا جهانبخش، بازیکن تیم ملی کشورمان را در ترکیب اصلی خود داشت، برابر لوتسرن سوئیس به میدان رفت و با نتیجه ۳ بر صفر این تیم را شکست داد.

جهانبخش که در دقایق ۹ و ۳۵ دو گل اول تیمش را به ثمر رسانده بود، در دقیقه ۴۲ به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران از زمین مسابقه خارج شد.

جهانبخش مقابل دوربین ESPN درباره مصدومیتش توضیحاتی داد.

او با اشاره به این که مصدومیتش جدی نیست، اعتراف کرد که در واقع پس از نتیجه یک  بر صفر در ۹ دقیقه دچار آسیب دیدگی شده است.

جهانبخش گفت:" بعد از گل اول فکر کردم شاید باید تعویض شوم و ریسک نکنم. در کشاله رانم احساس درد داشتم و عضلاتم کمی سفت بود، اما می‌خواستم همچنان ادامه بدهم. مدتی به بازی ادامه دادم. فکر می‌کردم اگر چند حرکت انجام دهم، خوب می‌شوم. سپس متوجه شدم این دروغ است! اگر اوضاع بدتر شود، دیگر نمی‌توانم بازی کنم.  بعد از گل دوم تصمیم گرفتم دیگر ریسک نکنم. فکر کردم ما برنده می‌شویم و من هم جرات کردم که بیرون بروم! "

جهانبخش علی رغم این که هنوز به آمادگی جسمانی کامل نرسیده است، پیشرفت را در خودش و تیم می‌بیند.

او گفت: "ما در بازی‌های اول خوب بازی نکردیم، اما مقابل لوتسرن واقعاً خوب بازی کردیم. ما باید کمی یکدیگر و شیوه بازی هم را بهتر بشناسیم و امیدوارم همین طور ادامه دهیم. برای من مهم است که آمادگی بدنی داشته باشم و دقایق بیشتری بازی کنم. امیدوارم مصدومیت‌های کوچکی مانند این به زودی برطرف شوند و همه ما بتوانیم عملکرد بهتر و بهتری برای این باشگاه بزرگ داشته باشیم. "

اسلات سرمربی فاینورد هم در باره مصدومیت جهانبخش گفت:"من مدتی است علی را می‌شناسم. بازیکنان همیشه بعد از مصدومیت می‌گویند اوضاع خیلی هم بد نیست، اما آن‌ها ظرف سه روز دوباره بازی خواهند کرد. جمعه مصدومیت او را ارزیابی می‌کنیم. "


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.