فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کشف ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ افشین یاری فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کشف ۱۵ فقره انواع سرقت و دستگیری ۸ سارق در نتیجه اجرای طرح‌های انتظامی در ۲ روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

او اظهار داشت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن راهکار‌های قرارگاه مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت در شهرستان اسدآباد اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد افزود: در نتیجه اجرای این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگرد‌های خاص پلیسی، ۱۵ فقره انواع سرقت کشف و ۸ سارق نیز دستگیر شدند.

یاری با اشاره به سایر عملکرد رده‌های تابعه در این مدت، ادامه داد: علاوه برکشف مقداری انواع مواد مخدر، ۷ معتاد و خرده فروش مواد مخدر، ۱۲ نفر جلبی و ۶ نفر هم به دلیل ارتکاب سایر جرایم دستگیر و ۶ دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

شناسایی باند ۵ نفره سارقان منزل در اسدآباد

او گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان اسدآباد، مراتب شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

یاری افزود: پس از معاینه محلی و جمع آوری قرائن، شواهد و بررسی شیوه و شگرد سارقان با تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت و فعال کردن کلیه امکانات و توان نیروها، تلاش گسترده‌ای برای دستگیری آنان آغاز شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با همکاری ماموران پلیس پیشگیری شهرستان با بهره‌گیری از دانش تخصصی و فنی موجود، باند ۵ نفره سارقان منزل را که ساکن شهرستان قروه بودند را شناسایی و با اخذ نیابت قضائی و با همکاری کارکنان پلیس آگاهی این شهرستان، یک نفر از اعضای این باند را دستگیر کردند و یک دستگاه خودرو سواری نیز توقیف شد.

او بیان کرد: متهم پس از انتقال به شهرستان اسدآباد در مواجهه با مستندات موجود، به ۱۲ فقره سرقت منزل و سرقت یک جفت پلاک با همدستی ۴ نفر دیگر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در پایان با اشاره به بازسازی صحنه‌های سرقت منازل و تلاش برای دستگیری دیگر سارقان، از شهروندان خواست: با رعایت توصیه‌های پلیسی در پیشگیری از سرقت منزل، موارد مشکوک به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.