فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان از افزایش ظرفیت‌ها به دستور فرمانده کل قوا به منظور مهار موج پنجم کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: پس از فرمایشات اخیر رهبر انقلاب، سپاه خوزستان با تمامی امکانات و ظرفیت نیروهای بسیج، آماده خدمت رسانی به مردم و مسئولان در موج جدید کرونا است.

او اظهار امیدواری کرد بار دیگر سپاه خوزستان برای قطع زنجیره ویروس و بهبودی بیمارانی که در اثر کرونا آسیب دیدند، قدم های موثری بردارد، زیرا طرح شهید سلیمانی یکی از طرح‌های موفق برای مهار کرونا بود که در خوزستان تعداد زیادی از نیروهای بسیجی برای این طرح آموزش دیدند و در ماه‌های گذشته تلاش‌های زیادی برای خدمت رسانی به مردم در قالب این طرح انجام دادند.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور بیان کرد: در بخش‌های رهگیری، حمایتی و مراقبتی در طرح اصلی شهید سلیمانی برای خدمت به مردم استان تلاش‌های فراوانی صورت گرفت؛ سازماندهی و انسجام بخشی گروه‌های آموزش دیده با فرمایشات فرمانده کل قوا آغاز شده و به زودی سپاه استان با طرح شهید سلیمانی با ظرفیت‌های بیشتری پای کار می‌آید.

وی با بیان اینکه مجموعه‌های بسیج در کنار نیروهای بهداشت و درمان خواهند بود، افزود: تعدادی از نیروهای بسیج و سپاه نیز در حوزه واکسیناسیون در ۲ مرکز تزریق واکسن در اهواز پای کار آمده‌اند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.