رییس هیات مدیره جامعه معلولین سقز گفت: ساختمان توانخواهان به عنوان پروژه عام‌المنفعه، نیمه کاره رها شده و با توجه به اهمیت این ساختمان برای خدمات‌رسانی به توانخواهان، تکمیل آن نیازمند همت مسئولین و مردم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،حسین لطیفی رییس هیات مدیره جامعه معلولین سقز اظهار داشت: عملیات ساخت ساختمان توانبخشی جامعه معلولین در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع و ۷۰۰ متر زیربنا در چهار طبقه در این شهرستان ۲ سال قبل آغاز شده، ولی هم اکنون با مشکل کمبود اعتبار مواجه است.

او با بیان اینکه جامعه توانخواهان سقز ۷۵۰ خانواده توانخواه را تحت پوشش قرار داده است، افزود: علاوه بر اینکه ساختمان فعلی جامعه معلولان سقز اجاره‌ای است، فرسوده و بسیار قدیمی شده است و قطعا جوابگویی خدمات رسانی به این تعداد معلول را ندارد.

رییس هیات مدیره جامعه معلولین سقز با اشاره به اینکه هیات مدیره معلولین سقز بصورت داوطلبانه و بدون هیچ چشم‌داشتی فعالیت می‌کنند، اضافه کرد: ۲۱ سال است به صورت داوطلبانه در خدمت جامعه معلولین هستیم و با عشق و علاقه برای این قشر فعالیت می‌کنیم.

لطیفی از کم مهری‌های مسئولین و به ویژه اعضای دوره پنجم شورای اسلامی شهر سقز گلایه کرد و گفت: برای مجوز ساخت ساختمان جامعه معلولین سقز علیرغم قول‌های مکرر دچار مشکل شدیم و هنوز هم هزینه مجوز این ساختمان عام المنفعه را رایگان نکردند.

او از مردم شریف و خیر سقز و مسئولین خواست برای اتمام ساختمان معلولین سقز همت و تلاش شبانه روزی انجام دهند تا این ساختمان در آینده بتواند برای توانخواهان سقز و شهر‌های اطراف موثر و مفید واقع شود و خواسته معلولان محقق شود.

رییس هیات مدیره جامعه معلولین سقز از اصحاب رسانه، خیرین و کسانی که بدون هیچ چشم داشتی در برآورده کردن آرزوی معلولان نقش دارند تشکر کرد و افزود: مردم خیر سقز و شهر‌های اطراف می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت بانک رفاه ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۴۴۵۸۳، شماره حساب بانک رفاه ۳۹۲۳۱۵۴۹، شماره حساب بلال حبشی ۲۷۹ و یا به شماره حساب بانک توسعه تعاون ۲۷۰۲۱۱۱۳۱۶۴۲۰۰۱ (شماره کارت توسعه تعاون ۵۰۲۹۰۸۷۰۰۰۵۷۸۹۶۶) واریز کنند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: توانخواهان ، معلولین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار