رسانه‌های سعودی در روز‌های اخیر با انتشار بخشی از بنر یکی از هیئت‌های اصفهانی در شبکه‌های اجتماعی قصد فریب افکار عمومی را داشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  افرادی که سالها است به دنبال ایجاد حس خود تحقیری و رواج بی اعتقادی در جامعه هستند با انتشار قسمتی از این بنر به دنبال القاء اهداف خود به افکار عمومی هستند و اینگونه عنوان کردند که هیئت‌های مذهبی به دنبال این هستند که بگویند واکسن نزنید و روضه آمدن کافی است.

این بنر بلافاصله در شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های زرد و رسانه‌های سعودی دست به دست شد؛ اما اصل ماجرا چه بود؟

مجموعه فرهنگی تربیتی یاران خورشید در اصفهان با طرحی ابتکاری و با توجه به شرایط روز جامعه اقدام به اطلاع رسانی جلسه روضه دهه اول محرم کرده که با واکنش‌های زیادی در فضای مجازی مواجه شد.

این بنر با توجه به دو مولفه قدرت در جمهوری اسلامی یعنی علم و اعتقاد شیعی طراحی شده بود و شعار برکت روضه + واکسن برکت نوشته شده و با طرحی گرافیکی این شعار به نمایش گذاشته شده بود.

با نگاه به عکس کامل بنر متوجه می‌شوید که شعار محوری این مجموعه برکت روضه + واکسن برکت می‌باشد و پر واضح است که رسانه‌های معاند داخلی و خارجی هیچ خط قرمزی برای خود قائل نیستند و با بی اخلاقی تمام به دنبال ضربه زدن به اعتقادات مردم و برانگیختن حس خودتحقیری در جامعه ما هستند تا مانع پیشرفت جمهوری اسلامی ایران شوند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار