به همت ارتش جمهوری اسلامی ایران بیمارستان دائمی تنفسی در کمتر از یک ماه در اصفهان راه اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ ولی رحمانی فرمانده دانشکده هوانیروز و مدیر طرح‌های محرومت زدایی ارتش در اصفهان با اشاره به راه اندازی بیمارستان دائمی تنفسی در اصفهان گفت: این بیمارستان با یکصد میلیارد ریال هزینه در کنار اورژانس بیمارستان الزهرای اصفهان با تمام تجهیزات بروز شامل اورژانس و ICU دو تا سه هفته دیگر به بهره برداری می‌رسد.


وی با بیان اینکه این بیمارستان با سازه‌های بتنی و فلزی ساخته می‌شود گفت: در شرایط غیر خاص برای ساخت این بیمارستان یک تا یک سال و نیم زمان لازم است.


سرهنگ رحمانی با اشاره به اینکه بیمارستان ۵۷۷ تخت خوابی ارتش و مراکز و کلینیک‌های ارتش در سراسر استان به بیماران کرونایی خدمات رسانی می‌کنند گفت: یک بیمارستان صحرایی در کنار بیمارستان الزهرا در شش ماه گذشته به بهره برداری رسیده که اکنون به عنوان مرکز واکسیناسیون به مردم خدمات رسانی می‌کند.


فرمانده دانشکده هوانیروز با بیان  اینکه ارتش در استان سیستان و بلوچستان و شهر‌های زاهدان و خاش برای طرح‌های آبرسانی خدمات رسانی می‌کند افزود: در مسجد سلیمان هم گروه‌های پزشکی ارتش به مردم خدمات رسانی می‌کنند.


وی گفت: روزانه در مرکز واکسناسیون سه هزار نفر واکسینه می‌شود که این تعداد در روز‌های آینده افزایش می‌یابد.

 

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.