بهاالدینی گفت:بیمارستان‌های سیرجان ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی را ندارند و همکاری همه جانبه مردم با کادر درمان می تواند از مشکلات بکاهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فرماندار ویژه سیرجان به اتفاق معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، رییس دانشکده علوم پزشکی و رئیس بیمارستان امام رضا (ع) در راستای نظارت بر وضعیت شیوع بیماری کرونا و مدیریت شرایط از بخش‌های بیماران کرونایی بیمارستان امام رضا (ع) سیرجان بازدید و از تلاش‌های کادر درمان تقدیر و تشکر کرد.

بهاالدینی فرماندار سیرجان ضمن قدردانی از تلاش‌های کادر پزشکی، درمانی و پشتیبانی این بیمارستان گفت:کادر پزشکی و درمانی شهرستان روز‌های پرمشغله‌ای دارند و شبانه روز برای بهبود بیماران در حال تلاش هستند که زحمات آنها قابل تقدیر و ستایش است.

او با بیان اینکه بیمارستان‌های سیرجان ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی را ندارند، افزود:هدف از این بازدید بررسی روند ارائه خدمات درمانی به بیماران مبتلا به کرونا و بررسی نیاز‌های بیماران دراین بیمارستان بود که خوشبختانه عملکرد و خدمات ارائه شده با توجه به امکانات و تجهیزات پزشکی و نیروی انسانی رضایت بخش می‌باشد و امیدوارم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و همکاری همه جانبه مردم با کادر درمان، بار کاری سنگینی که در حال حاضر بر دوش کادر درمانی است، کاسته شود.

فرماندار سیرجان تصریح کرد: از کلیه شهروندان می خواهیم جهت همراهی با کادر درمان نسبت به رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و پرهیز از حضور در اجتماعات پرخطر اقدامات لازم را انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار