اخر هفته که می شود عده ای برای سفر و تفریح دل به طبیعت می‌زنند و راهی دره تجنود زیرکوه که یکی از مکان‌های تفریحی خراسان جنوبی است می‌شوند؛ سفرهایی که بوی مرگ می دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، آخر هفته ها بهانه ای است برای سفر و تجمع عده ای از افراد در مکان های تفریحی؛ تجمعاتی که بیش از تفریح بوی کرونا از آن ها به مشام می رسد.

یکی از مکان هایی که مردم آن را به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند، دره تجنود است که در فاصله ۷۰ کیلومتری جنوب شرق مرکز شهرستان مرزی زیرکوه و در مجاورت روستای قدیمی تجنود قرار دارد.

محمدی یکی از اهالی روستای تجنود زیرکوه می‌گوید: در پایان هفته شاهد حضور جمعیت زیادی در این منطقه هستیم که برای تفریح می‌آیند.

او با اشاره به اینکه گاهی ممکن است چندین خانواده آن هم بدون رعایت اصول بهداشتی در این منطقه تفریحی یک شبانه روز بمانند، افزود: گویا کرونا برای این افراد تمام شده که حالا به راحتی دور هم جمع می‌شوند.

محمدی با بیان اینکه آمدن افراد به این روستای گردشگری در این اوضاع کرونایی مشکلات زیادی را به همراه دارد اظهار کرد: شنیده ایم که تعدادی از اهالی روستا راه دسترسی به دره گردشگری تجنود را مسدود کرده اند تا از ورود گردشگران به این منطقه ممانعت شود.

در شرایط کنونی و با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا، سفر به مناطق گردشگری نه تنها گردشگران و مسافران بلکه اهالی مناطق گردشگرپذیر را نیز در معرض خطر ابتلا به کرونا قرار می دهد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار