شهید مدافع حرم مهدی قاضی‌خانی در مبارزه با تروریست‌های تکفیری و در سن ۲۸ سالگی به شهادت رسید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،   شهید مدافع حرم مهدی قاضی‌خانی، در زمان شهادت ۳۰ سال سن داشت. با وجودی که صاحب سه فرزند بود و محدودیت‌هایی در اعزامش به سوریه وجود داشت، اما شناسنامه خود را طوری کپی کرد تا نام فرزند سومش مشخص نباشد و خود را به خط مقدم نبرد با داعش رساند. وی ۱۶ آذر ۱۳۹۴ در سوریه به شهادت رسید.


بیشتربخوانید


شهید مدافع حرم مهدی قاضی‌خانی در بخشی از وصیت‌نامه‌اش نوشت:

«اگر من در این راه حق و خداپسند قدم گذاشته‌ام مطمئن باشید برای رضای خدا و رسول خدا بوده و می‌خواهیم به دشمنان اسلام، ثابت کنیم که ما برای رضای خداوند و کمک رساندن به اهل بیت و رسول‌الله (ص) از تمامی جان و مال همسر و فرزندانمان خواهیم گذشت و نمی‌گذاریم که دشمنان خدا و اهل‌بیت به این اسلام ناب محمدی ضربه بزنند که این کار را امام حسین (ع) برای اسلام نموده و تمام دار و ندار خود را در راه اسلام و خداوند فدا نمود و از او الگو گرفته‌ایم...‌ای خواهر و برادر بدانید: سوریه خط مقدم ما بوده و اگر ما در آنجا حضور داریم بدانید که هدف دشمنان رسیدن به ایران است.

شهید مدافع حرم

نگذارید بین شما و اسلام جدایی بیندازند که اگر موفق شوند شما را به فنا می‌کشند گوش به فرمان رهبر عزیزمان باشید تا از فتنه زمان در امان باشید و نگذارید روی افکار و عقاید شما کار کنند نگذارید خون شهدا پایمال شود؛ که فردای قیامت همه ما مسئول و جوابگو باشیم.»

منبع: جهان نیوز

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
خدا رحمتش کند و در دو دنیا مارا شفاعت کند