رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: در دو روز گذشته، ۴۷۹ نفر مبتلا به کرونا در جمعیت تحت پوشش این دانشگاه شناسایی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با بیان اینکه در دو روز گذشته منتهی به پنج‌شنبه ۴۷۹ نفر مبتلا به کرونا در جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان شناسایی شدند، تاکید کرد: این میزان به نوبه خود رکورد محسوب شده و نشان از وضعیت وخیم دارد.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۹۵ نفر بستری شدند و ۳۸۴ نفر نیز به قرنطینه خانگی رفتند، افزود: تعداد بستری‌ها در مجموعه تحت پوشش این دانشگاه روز به روز در حال افزایش است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و ماسک و پرهیز از دورهمی بیش از پیش توصیه می‌شود، تاکید کرد: شرایط به گونه‌ای است که از مردم می‌خواهیم حدالامکان از خانه بیرون نرفته و از تجمعات دوری کنند.

دانایی همچنین با بیان اینکه سامانه نوبت‌دهی واکسیناسیون salamat.gov.ir برای پرسنل سیستم حمل و نقل عمومی، شامل تاکسی‌های شهری و اینترنتی، اتوبوس، حمل و نقل دریایی، ریلی و هوایی باز شد، گفت: پرسنل بهداشت صنایع می‌توانند از امروز با مراجعه به سایت نوبت‌دهی واکسیناسیون، زمان و محل دریافت واکسن را انتخاب کنند.

انتهای پیام / گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.