آئودی از اولین عضو خانواده جدید خودرو‌های مفهومی خود رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، آئودی به تازگی از خودروی مفهومی و خارق العاده خود به نام skysphere رونمایی کرد. این خودرو یک کانورتیبل برقی دو دری است که طراحی کاملا خیره کننده ای دارد.  آئودی قصد دارد با استفاده از این خودرو، آینده خودروهای لوکس را به نمایش بگذارد که در آن فضای داخلی به فضایی تعاملی تبدیل شده است.

skysphere، خودرویی خودران است که با طراحی خاص فضای داخلی و اکوسیستم دیجیتالی، لوکس بودن را به ارمغان آورده است. در نام این خودرو از اسم آسمان به کار برده شده است که نشان می‌دهد چگونه این برند در آینده خودنمایی می کند و می توان با آن مانند پرنده به پرواز در آمد. این خودروی مفهومی با هدف مشخصی طراحی شده است و قرار است تمام سرنشینان تجربه‌های جذابی از رانندگی با آن داشته باشند. 

ویدئویی جذاب از کانسپت جدید آئودی که چشم‌ها را خیره می‌کند!


بیشتر بخوانید


خودرو مفهومی آسمان طراحی شده است که هم بتواند رانندگی اسپرت را با آن تجربه کرد و هم رانندگی لوکس را!. گفته می شود این خودرو خودران است، اما آئودی آن را طوری طراحی کرده است که راننده با لمس یک دکمه می تواند نوع رانندگی را انتخاب کند، یعنی یا خود رانندگی کند یا خودرو به صورت خودران حرکت کند.

ویدئویی جذاب از کانسپت جدید آئودی که چشم‌ها را خیره می‌کند!

این خودرو علی رغم ابعاد بزرگی که دارد، بسیار چابک است. در داخل این خودرو می توانیم مدرن بودن و لوکس بودن را مشاهده کنیم و در عین حال دیجیتالی بودن را می توان دید. طراحی بیرونی  آن بسیار چشمگیر است و تمام امکانات ویژه و لوکس را می توان در آن دید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار