نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۱۷ میلیارد تومان اعتبار برای مجتمع‌های آبرسانی روستایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام احد آزادیخواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار با مهندس جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، بیان کرد: مصوبه‌های خوبی برای اجرای طرح‌های تعمیر و تجهیز در قالب «تک روستایی» و اجرای مجتمع‌های آبرسانی روستایی این شهرستان گرفته شد.

او افزود: در این دیدار مصوب شد ۱۰ میلیارد تومان اعتبار به مجتمع‌های آبرسانی علی آباد دمق، کریم آباد، واشان و کهکدان تا پایان سال مالی ۱۴۰۰ اختصاص یابد که این اعتبار جدای از اعتبارات تخصیصی به مجتمع‌های آبرسانی روستایی شهرستان است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس یازدهم بیان کرد: افزون بر این هفت میلیارد تومان اعتبار نیز از سوی دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به مجتمع‌های آبرسانی روستایی ملایر اختصاص داده شد که در مجموع امسال ۱۷ میلیارد تومان اعتبار برای این مجتمع‌ها مصوب و اختصاص داده شد.

حجت الاسلام آزادیخواه ادامه داد:همچنین درباره روستا‌هایی که به صورت «تک روستایی» بوده و زیر نظر آب و فاضلاب اداره نمی‌شوند، تصمیماتی گرفته شد.

او گفت: در همین رابطه مقرر شد آمار روستا‌هایی که علاقه‌مند هستند زیر نظر آب و فاضلاب روستایی اداره شوند، به تفکیک از سوی شورای اسلامی روستا احصا و صورت جلسه و توسط بخشدار تایید و برای شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ارسال شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در این دیدار قول مساعد داد برای حدود پنج هزار نفر که ۱۵ روستای این شهرستان را شامل می‌شود، طرح‌های مورد نظر آب و فاضلاب همچون تعمیر و تجهیز و اصلاح و توسعه شبکه آب و فاضلاب صورت گیرد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.