صفحه مجازی شرکت مخابرات پستی را در خصوص اعتراض به شکایت نسبت به ریز صورتحساب این شرکت منتشر کرد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت مخابرات ایران چند مدت یکبار پست‌هایی آموزشی درباره این شرکت و کار‌هایی که مشترکین می‌توانند برای بهره مندی از خدماتش انجام بدهند، منتشر می‌کند. به تازگی پستی مربوط با نحوه اعتراض به شکایت نسبت به ریز صورتحساب در این صفحه رسمی منتشر شد.


بیشتر بخوانید


در توضیحات این پست آمده:

" ممکن است برایمان پیش بیاید که میزان کارکرد و مبلغ پرداختی یا کارکرد تلفن ثابت به نظر عادی نباشد. در این صورت مشترکین تلفن ثابت که با دریافت ریز صورتحساب تماس‌های خود مغایرتی در آن مشاهده می‌کنند می‌توانند نوع اعتراض خود را با مراجعه به مرکز مخابرات مربوطه و پر کردن فرم مورد نظر، به صورت مکتوب مشخص و به مرکز محل سکونت خود ارائه دهند.

در این صورت کلیه اقدامات و بررسی‌های لازم در اسرع وقت توسط نیرو‌های سخت‌کوش مخابرات در مرکز مورد نظر انجام خواهدگرفت و پاسخ نهایی به مشترک داده خواهدشد. همچنین در صورت لزوم سوابق، جهت اخذ تصمیم به کمیسیون رسیدگی به شکایات ارسال می‌گردد. "

در ادامه پست منتشر شده در صفحه مخابرات را مشاهده می‌کنید:

‌در صورت شکایت نسبت به ریز صورتحساب چگونه می‌ توان اعتراض کرد؟

‌در صورت شکایت نسبت به ریز صورتحساب چگونه می‌ توان اعتراض کرد؟

‌در صورت شکایت نسبت به ریز صورتحساب چگونه می‌ توان اعتراض کرد؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.