مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه گفت: طرح نذر خون از اول محرم آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، صالحی فر با اشاره به نشست‌های انجام شده با مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: مقرر شده است روزانه حداکثر تا ۴ هیات با مشخص بودن تعداد نفرات برای انجام این امر خداپسندانه به سازمان انتقال خون استان معرفی شوند.

 او گفت: هیات‌ها با معرفی تعداد نفرات برای اهدا خون ضمن هماهنگی با روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان از ساعت و روز مراجعه خود اطلاع یابند.

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مرکز ثابت خونگیری در شهرستان‌ها وجود ندارد گفت: در شهرستان‌ها این کار برای داوطلبان اهدا خون بصورت سیار انجام می‌شود.

او افزود: ادارات و سازمان‌ها در صورت وجود متقاضیان اهدا خون می‌توانند از خدمات اتوبوس سیار انتقال خون با استقرار در محل برای خونگیری بهره‌مند شوند.

صالحی فر از مردم و اعضا هیات ها‌ی متقاضی برای اهدا خون خواست تا از ازدحام بپرهیزند و تنها در ساعت و روز تعیین شده برای اهدا خون مراجعه کنند.

او با بیان اینکه خون یک ضرورت همیشگی برای بیماران نیازمند است و برخی فرآورده‌های آن طول عمر زیادی ندارد از داوطلبان خواست برای مشارکت در طرح نذر خون طی ماه‌های محرم و صفر کار اهدا خون را فقط به روز‌های تاسوعا و عاشورا موکول کنند.


انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.