صدا و سیما مرکز آبادان در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با شرایط خاص همه گیری کرونا برنامه های مختلف رسانه ای تدارک دیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،ناصر بهرام مدیر کل صداو سیما مرکز آبادان گفت: شبکه آبادان ضمن پاسداشت ایام عزای اباعبدالله الحسین (ع) و تعظیم حداکثری شعائر دینی در ماه های محرم وصفر ، متناسب باشرایط کرونایی حاکم بر کشور و منطقه چینش برنامه های رادیویی و تلویزیونی را تغییر داده است.

او افزود : صدا و سیما مرکز آبادان در کنار کادر درمان و با هدف حفظ سلامت مردم عزیزمان ضمن تامین نیاز مخاطب به فضای معنوی و پرشور و شعور عزای امام حسین(ع) با برنامه های متنوع در ساختارهای مختلف از جمله سخنرانی، مداحی های عربی و فارسی ، برنامه های ترکیبی و البته آموزش های مربوط به کرونا رسالت خود را عملیاتی می کند.

مدیر کل صداو سیما مرکز آبادان تصریح کرد: شبکه آبادان با تبلیغ و تشویق عزاداران و صاحبان مجالس به رعایت شیوه نامه های بهداشتی به کمک کادر درمان آمده است و با پوشش مجالسی که مقید به رعایت دستورالعمل ها هستند سعی در فرهنگ سازی و ارایه الگوهای درست خواهد داشت.

بهرام همچنین این اطمینان را به مردم و مخاطبان شبکه آبادان داد که با دنبال کردن برنامه های متنوع رادیو و تلویزیون آبادان از فیض معنوی این ایام بهره مند خواهند شد.

یادآور می شود در راستای حفظ سلامت عشاق مکتب حسین (ع) مراسم شیرخوارگان حسینی جمعه این هفته به صورت زنده و از محل استودیو سیمای آبادان به روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پپام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.