یکی از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری به عنوان نخستین آزمایشگاه کالیبراسیون و مترولوژی استان مورد تایید مرکز ملی تایید صلاحیت ایران (naci) قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری استان به عنوان نخستین آزمایشگاه کالیبراسیون و مترولوژی استان مورد تایید مرکز ملی تایید صلاحیت ایران (naci) قرار گرفت.

او افزود: با دریافت تایید صلاحیت ملی، آزمایشگاه اندیشه نگار بهفام در کمیت‌های فشار، جرم، حجم، شیمی، نیرو، دما و رطوبت می‌تواند نیاز استان و صنایع آن را به خدمات کالیبراسیون که در گذشته در تهران و دیگر استان‌ها انجام می‌گرفت، را برطرف کند.


بیشتر بخوانید


پیرعلی اضافه کرد: این آزمایشگاه در حال حاضر در حال ارائه خدمت به بسیاری از شرکت‌ها و آزمایشگاه‌های استان است که با دریافت این مجوز و افزایش دامنه، امکان پوشش صنعت استان به صورت کامل را دارا شده است.

او ادامه داد: این شرکت با توجه به تجربه مناسب و موثری که در زمینه تجهیزات آزمایشگاهی و آزمون داراست و همچنین خلاء وجود یک آزمایشگاه کالیبراسیون در استان با اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد ریال اقدام به ایجاد و تجهیز نخستین آزمایشگاه کالیبراسیون در پارک علم و فناوری استان کرد که با این افزایش دامنه و مجوز مرکز ملی به صورت کامل امکان ارائه خدمات کالیبراسیون در استان مهیا شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار