مدیرعامل شرکت شهر‌ک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: چهار تفاهم‌نامه شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی برای گسترش فعالیت‌های علمی آموزشی با چهار دستگاه اجرایی منعقد شد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی بهرامی زاده مدیرعامل شرکت شهر‌ک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: چهار تفاهم‌نامه شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی برای گسترش فعالیت‌های علمی آموزشی با چهار دستگاه اجرایی از جمله اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای و پارک علم و فناوری خراسان رضوی، دانشگاه فردوسی و جهاد دانشگاهی مشهد تفاهم نامه‌هایی منعقد شد.

او افزود: انعقاد تفاهم نامه با نهاد‌های علمی و آموزشی در پی تحقق هدف کلی توسعه همکاری‌های مشترک در زمینه گسترش زیرساخت‌ها و بهره مندی از ظرفیت‌های طرفین برای رسیدن به توسعه علمی و صنعتی، پیوند بیشتر بین علم و صنعت و ارتقای سطح کیفی آموزش‌ها انجام گرفته است.

مدیر عامل شرکت شهر‌ک‌های صنعتی خراسان رضوی ادامه داد: تفاهم نامه همکاری با پارک علم و فناوری خراسان رضوی با هدف توسعه همکاری‌های مشترک در زمینه گسترش زیرساخت‌های فناوری، ارائه خدمات فناوری، توانمندسازی شرکت‌های فناور و دانش بنیان با محوریت شهرک فناوری بیوتکنولوژی و صنایع غذایی در پنج ماده و طی مدت اجرایی سه سال منعقد شده است.

بهرامی‌زاده بیان کرد: تفاهم نامه همکاری با جهاد دانشگاهی مشهد با هدف توسعه همکاری‌های مشترک در زمینه گسترش زیرساخت‌های فناوری از جمله تجاری سازی فناوری، ارائه خدمات فناوری و توانمندسازی شرکت‌های فناور و دانش بنیان در سه ماده و طی مدت اجرایی سه سال منعقد شده است.

او تصریح کرد: تفاهم نامه همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی با هدف تعامل و همکاری مشترک در زمینه‌های برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریتی و مهارتی و استفاده متقابل از توانمندی‌ها و ظرفیت طرفین به منظور ارتقا دانش فنی شاغلین مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در ۶ ماده به مدت اجرایی یک سال منعقد شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی انعقاد تفاهم نامه شرکت شهرک‌های صنعتی با دانشگاه فردوسی مشهد را نیز با هدف توسعه همکاری‌های مشترک در زمینه گسترش زیرساخت‌های نوآوری و فناوری، ارائه خدمات فناوری و توانمندسازی شرکت‌های فناور و دانش بنیان ذکر و تاکید کرد: این تفاهم نامه در پنج ماده تنظیم شد و مدت اجرای آن ۲ سال است.

انتهای پیام//ف. ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار