مدیرروابط عمومی آتش نشانی استان زنجان خبر داد؛

بازدید آتش نشانی از مساجد و هیئت های عزاداری حسینی در زنجان

غفاری از بازدید عوامل پیشگیری از حوادث آتش نشانی زنجان از ایمنی هیئت ها و مساجد زنجان خبر داد.

غفاری، مدیرروابط عمومی آتش نشانی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت: صبح امروز چهارشنبه ۲۰ مردادماه عوامل پیشگیری از حوادث آتش نشانی زنجان از ایمنی هیئت ها و تکایای زنجان بازدید کردند.

او در رابطه با موارد بازدید شده گفت: بررسی و بازرسی سیستم‌های اطفایی، بازدید انشعابات گازی، بازرسی عوامل حادثه ساز محل، شرایط ورود و خروج عزاداران، بررسی و بازرسی سیستم‌های اعلان از جمله موارد بازدید بوده است.

غفاری ادامه داد: امروز بازدید‌ها از مسجد جامع زنجان، امامزاده حسینیه اعظم، زینبیه اعظم و مجمع حیدریون و فاطمیون و ثارالله انجام شده و به مرور زمان تا آغاز مراسمات اصلی همه اماکنی که مراسم در آن برگزار می‌شود، مورد بازدید قرار خواهند گرفت.

غفاری همچنین در خصوص تأمین ایمنی اماکن و مراکز برگزاری مراسم سوگواری شهادت سالار شهیدان امام حسین (ع) در ایام ماه محرم آمادگی خود را اعلام کرده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان، افزود: در این شب‌ها در نقاط پرتردد شهر، اکیپ‌هایی از نیرو‌های آتش نشانی به طور مستمر به گشت زنی پرداخته و اوضاع ایمنی شهر را کنترل می کنند.

او از شهروندان خواست تا در صورت حضور در اماکن مذهبی و شرکت در مراسم سوگواری سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) با مسئولان اماکن مذهبی و نیرو‌های امدادی به ویژه آتش‌نشانان همکاری داشته باشند و در صورت بروز حادثه، خونسردی خود را حفظ کرده و با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.