مدیرعامل سازمان آرامستان‌های اهواز گفت: آرامستان‌های این شهرستان، با توجه به قرمز بودن وضعیت اهواز و افزایش روند بیماری، تعطیل هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، موسی خنافره مدیرعامل سازمان آرامستان‌های اهواز گفت: با توجه به شیوع ویروس جهش یافته نوع دلتا و شرایط کرونایی در اهواز و همچنین نزدیکی مزار‌ها به هم، باز بودن آرامستان‌ها به صلاح نیست.

او با بیان اینکه طبق مصوبه ستاد مدیریت استانی کرونا، اکنون تمام آرامستان‌های اهواز از جمله گلزار شهدا بسته هستند و از ورود مردم جلوگیری می‌شود، افزود: با وجود این  ممنوعیت ها همچنان  برخی اصرار به ورود داشته و در مواردی با ماموران حراست درگیر می‌شوند.

خنافره با تاکید بر افزایش خاکسپاری فوتی‌های کرونایی در آرامستان‌های این کلانشهر در هفته گذشته تصریح کرد:  تمام فوتی‌های کرونایی با رعایت اصول   بهداشتی خاکسپاری می‌شوند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های اهواز  با اشاره به اینکه برخی از شهروندان اصرار به حضور در آیین خاکسپاری بستگان و آشنایان خود را دارند که تا حد توان و برابر با شیوه نامه های بهداشتی با آن‌ها همکاری می‌کنیم، اظهار داشت: از همشهریان تقاضا داریم که آیین خاکسپاری میت خود را با تعداد اندکی برگزار کرده و در این خصوص با ماموران حراست همکاری کنند چرا که ما موظف به اجرای مصوبات ستاد استانی مدیریت کرونا هستیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار