مدیر کل انتقال خون استان کرمانشاه گفت : اهدای خون را به روزهای تاسوعا و عاشورا موکول نکنید، زیرا نذر خون تا پایان ماه صفر ادامه دارد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، پژمان صالحی‌فر مدیر کل انتقال خون استان کرمانشاه گفت : نذر خون حسینی چندسالی است که در سازمان انتقال خون از اول محرم تا پایان ماه صفر اجرا می‌شود.

او اهدای خون را اهدای زندگی دانست و گفت : شروع ماه محرم با دهه امر به معروف و نهی از منکر همراه است و چه معرفی بهتر از این که دیگران را تشویق به اهدای خون کنیم، چون که بیماران زیادی در مرکز درمانی هستند که در همه ایام نیازمند خون هستند.

مدیر کل انتقال خون استان کرمانشاه با اشاره به فعال بودن سامانه نوبت‌دهی خون، افزود: هیئات و دسته‌جات می‌توانند با نوبت‌گیری اینترنتی در زمان مشخصی برای اهدای خون مراجعه کنند تا بحث رعایت پروتکل‌ها و عدم ایجاد ازدحام در سازمان رعایت شود.

او افزود: هر روز در دو نوبت صبح و بعدازظهر از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح تا ساعت ۱۹ در خدمت اهداکنندگان هستیم و در این ایام هم، تیم‌های سیار فعال هستند به طوریکه امروز (چهارشنبه) در خدمت مردم شهرستان کنگاور هستیم.

صالحی‌فر گفت: اهداکنندگان، نذر خون را فقط به روز‌های تاسوعا و عاشورا موکول نکنند و در تمام طول ایام ماه محروم مراجعه کنند تا نیاز مراکز درمانی تامین شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.