مشاور رئیس مرکز بهداشت خوزستان با اشاره به تمرکز کادر درمان بر مهار کرونا در خوزستان گفت: شرایط کنونی نباید منجر به غفلت از بیماری‌های غیرواگیر و مسائل بهداشتی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهدی اقتصاد، مشاور رئیس مرکز بهداشت خوزستان امروز چهارشنبه، ۲۰ مردادماه به همراه تیمی از کارشناسان آموزش سلامت، توسعه شبکه، بهداشت محیط، بیماری‌های غیر واگیر، بهداشت حرفه ای، بهداشت خانواده، واکسیناسیون و حشره شناسی مرکز بهداشت استان از مرکز بهداشت شهرستان هندیجان بازدید بعمل کرد.

او در این بازدید به خبرنگار ما گفت: شرایطی که بیماری کرونا در استان و شهرستان هندیجان ایجاد کرده، تمرکز کاری پرسنل بهداشت را بر خود معطوف کرده و این موضوع نباید همکاران را از سایر بیماری‌ها و مشکلات بهداشتی مهم شهرستان از جمله؛ مادران، بهداشت محیط، بیماری‌های غیرواگیر و امثال آن‌ها غافل کند.

اقتصاد خطاب به کارشناسان ستادی اظهار داشت: با ارتباط مستقیم با پزشکان و مراقبین سلامت و آموزش‌های حضوری، برآیند مثبت و موفق تری از فعالیت‌های روتین مراکز ایجاد خواهد شد.

گفتنی است؛ بازرسان مرکز بهداشت استان خوزستان پس از بازرسی‌های خود از مراکز و خانه‌های بهداشت شهرستان، در جلسه پایانی در سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان هندیجان، نقاط ضعف و قوت مرکز بهداشت مطرح شد و با حضور پرویز جوانمردی رئیس مرکز بهداشت این شهرستان و کارشناسان ستادی درخصوص رفع و برطرف کردن مشکلات تبادل نظر شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.