اعضای تیم‌ ملی کشتی آزاد درحالی از توکیو به کشورمان بازگشتند که غلامرضا محمدی و ابراهیم مهربان در مراسم استقبال این تیم حضور نداشتند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی کشتی آزاد ایران در بازی‌های المپیک توکیو توسط حسن یزدانی و امیر حسین زارع به ترتیب در اوزان ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم صاحب مدال نقره و برنز شد. رضا اطری، مرتضی قیاسی، مصطفی حسین خانی و محمد حسین محمدیان نیز در اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم از رسیدن به مدال بازماندند.

اعضای تیم کشتی آزاد کشورمان درحالی پس از حضور در این بازی ها، ظهر امروز (چهارشنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور بازگشتند که غلامرضا محمدی و ابراهیم مهربان سرمربی و مربی تیم در مراسم استقبال پر شور مردم حضور نداشتند.

گفته می شود سرمربی و مربی تیم ملی کشتی آزاد ترجیح دادند پس از پایان مراسم استقبال و با خلوت شدن محیط، از محل فرودگاه خارج شوند.

بنابراین گزارش قرارداد غلامرضا محمدی به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد به پایان رسیده و با توجه به اینکه رئیس فدراسیون کشتی در نظر دارد سرمربی جدید را به زودی معرفی کند شاید به همین دلیل محمدی ترجیح داده در سکوت فرودگاه را ترک کند.

علیرضا رضایی، مجید ترکان، محسن کاوه و پژمان درستکار گزینه های اصلی برای تصدی پست سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار