ایران موضوع دیدار معاون وزیر خارجه بحرین با مقامات رژیم صهیونیستی

معاون امور سیاسی وزیر امور خارجه بحرین در سفر خود به اراضی اشغالی با مقامات رژیم صهیونیستی دیدار و درباره ایران گفتگو کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، عبدالله بن حمد آل خلیفه، معاون امور سیاسی وزیر امور خارجه بحرین در سفر خود به اراضی اشغالی با رئیس بخش ارتش رژیم صهیونیستی موسوم به "برنامه ریزی و همکاری راهبردی" دیدار کرد. ایران موضوع بحث دو طرف بود.

معاون وزیر امور خارجه بحرین که سمت معاون دبیرکل شورای عالی دفاعی را نیز در اختیار دارد با تال کلمان، رئیس بخش برنامه ریزی و همکاری راهبردی ارتش رژیم صهیونیستی درباره ایران دیدار و گفتگو کرد.

واحد سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد: این نشست بر تمایل به تقویت روابط امنیتی بین بحرین و رژیم صهیونیستی متمرکز شده است .

آل خلیفه در کنفرانسی در اراضی اشغالی با اتهام زنی به ایران مدعی شد: ایران عامل بحران در خاورمیانه است. توافق هسته‌ای با ایران تنها بر انرژی هسته‌ای ایران متمرکز بود و موشک‌های بالستیک و رفتار تهاجمی تهران را نادیده گرفته است!

بر اساس ادعای جروزالم پست، بخش تازه تاسیس شده برنامه ریزی و راهبرد ارتش رژیم صهیونیستی با هدف تقویت قابلیت‌های سایبری (دفاعی و تهاجمی)  ارتش این رژیم با استفاده از ابزار‌های تکنولوژیکی و همچنین افزایش برتری اطلاعاتی ارتش و گسترش جمع آوری اطلاعات درباره ایران از سوی ماهواره‌ها راه اندازی شده است.

همچنین گروه ها و جنبش های مقاومت در منطقه از جمله حماس، حزب الله، انصارالله و کشور‌هایی مانند عراق از سوی این بخش مورد جاسوسی قرار می‌گیرند.

این سومین سفر این مقام بحرینی از زمان عادی سازی روابط دو کشور در سپتامبر ۲۰۲۰، به عنوان بخشی از توافقنامه ابراهیم با میانجیگری آمریکاست و او همچنین با اسحاق هرتزوگ، رئیس این رژیم،  نفتالی بنت، نخست وزیر و دیگر مقامات دیدار کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار