رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از تشدید بازرسی‌ها از اصناف و نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اصناف در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان به منظور رسیدگی به امور اصناف و سازمان‌های صنفی تشدید بازرسی‌ها از اصناف و نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در راستای مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا ویروس تاکید کرد و گفت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی همچون استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی در کلیه واحد‌های صنفی اعم از پاساژها، مجتمع‌های تجاری، بازارها، فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای به صورت ویژه در سطح استان توصیه شده است.

او افزود: روزانه بازرسان معاونت بازرسی به همراه بازرسین اتحادیه‌های مختلف و نمایندگاه بهداشت، اماکن و تعزیرات حکومتی، واحد‌های صنفی را بازدید و تخلفات را بررسی می‌کنند.

در ادامه این جلسه وضعیت اتاق اصناف و اتحادیه‌ها و تشکل‌های صنفی شهرستان خلخال برسی و پس از بحث و تبادل نظر بین اعضای کمیسیون نظارت مرکز استان، تصمیمات لازم اتخاذ گردید

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.