مدیر کل کمیته امدادکردستان از اجرای طرح اطعام و احسان حسینی توسط این نهاد در ایام محرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سید علی موسوی جم مدیر کل کمیته امداد کردستان با بیان اینکه به مناسبت ماه محرم این نهاد نسبت به اجرای طرح اطعام و احسان حسینی اقدام می‌کند، گفت: این کار با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند و با کمک خیران هم زمان با آغاز ماه محرم و تا پایان این ایام انجام می‌شود.

موسوی جم افزود: طرح اطعام نیازمندان در ایام محرم از طریق طبخ و تهیه غذای گرم و همچنین طرح احسان حسینی از طریق توزیع بسته‌های غذایی به صورت جیره خشک در سطح استان اجرا می‌شود.

او بیان کرد: این نهاد آمادگی دریافت هرگونه کمک نقدی و غیر نقدی به صورت بسته‌های غذایی و توزیع آن در بین مددجویان و خانواده‌های نیازمند را دارد.

مدیر کل کمیته امداد کردستان ادامه داد: کمیته امداد استان کردستان هم زمان با نخستین روز ماه محرم از طریق آشپزخانه‌های این نهاد نسبت به طبخ غذای گرم برای  نیازمندان اقدام خواهد کرد.

موسوی جم گفت: خیران می‌توانند از طریق ارتباط با کلیه دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و همچنین واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۷۷۴۳ و یا شماره گیری کد #۰۸۷*۸۸۷۷* نسبت به اهدای کمک‌های خود به نیازمندان اقدام کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار