رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی از راه‌اندازی ۵ پایگاه سیار واکسیناسیون در سطح حاشیه شهر مشهد به مدت ۶۰ روز و واکسینه کردن مردم طبق سند ملی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن ذاکریان رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی گفت: از امروز تعداد ۵ پایگاه واکسیناسیون کرونا طبق سند ملی در مناطق حاشیه شهر مشهد دایر شده و اعضای بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی به مدت ۶۰ روز در این پایگاه‌ها در امر واکسیناسیون گروه‌های هدف مشارکت می‌‎کنند.

او افزود: آموزش و سازماندهی حدود ۳۵۰ نفر از طلاب و بسیجیان جهت کمک به کادر درمان بیمارستان‌های کرونایی تحت عنوان مردم‌یاران سلامت صورت پذیرفته و این افراد آماده به‌کارگیری در بخش‌های کرونایی هستند.

 رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی با بیان اینکه بسیجیان این مجموعه از نخستین روز‌های شیوع ویروس کرونا در کشور در کنار کادر بهداشت و درمان بودند و همکاری‌های لازم را با آنان داشتند، ادامه داد: در این روز‌ها ادامه فرآیند رهگیری در موج پنجم بحران کرونا در مراکز بهداشت زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی مشهد با انجام تست‌های سریع و کمک به شناسایی هر چه بهتر موارد کرونا مثبت در حال انجام است و اعضای بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی تا پایان بحران کرونا در کنار مدافعان سلامت خواهند بود.

ذاکریان بیان کرد: در روز‌های اخیر مکاتبه‌ای با سازمان تبلیغات اسلامی جهت آمادگی این سازمان برای آموزش هیأت‌ها برای رعایت فاصله اجتماعی و شیوه‌نامه‌های بهداشتی در محل‌های برگزاری محافل سوگواری ماه‌های محرم و صفر انجام شده و آمادگی کامل خود را در این خصوص اعلام کرده‌ایم.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.